Світовий досвід розвитку смарт-туризму (ID:1111191)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ СМАРТ-ТУРИЗМУ
1.1 Сутність та зміст смарт-туризму
1.2 Структура смарт-туризму
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СВІТОВОГО ДОСВІДУ РОЗВИТКУ СМАРТ-ТУРИЗМУ
2.1 Смарт-туризм: система взаємовідносин в дестинації
2.2 Особливості смарт-туризму Японії, США та провідних країнах світу
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИ РОЗВИТКУ СМАРТ-ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ
3.1 Новітні смарт-технологiї організації туризму – досвід для України
3.2 Пропозиції розвитку смарт-туризму в Україні
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність дослідження. Функціонування сфери туризму супроводжується безперервним кругообігом інформації, від розподілу й використання якої залежить конкурентоздатність всіх елементів глобалізованого ринку. Нові вимоги суспільства до необхідності змін у способах і засобах надання туристичних послуг, потреба у інноваціях в умовах сталого розвитку, забезпечення довготривалих контактів з партнерами та споживачами туристичних послуг із використанням «розумних технологій», є актуальною науковою та прикладною проблемою. зазначені зміни обумовлені процесами розвитку інформаційного суспільства в країні та його трансформуванням в суспільство знань. зміна векторів та пріоритетів на споживчому ринку, значущість інноваційної складової у процесі надання туристичних послуг, гармонізація комунікаційної взаємодії зі споживачами з використанням новітніх технологій вимагають нових підходів до управління містами та підприємствами сфери гостинності. У цьому контексті вагомого значення набуває необхідність наукового дослідження ефективної взаємодії дестинацій та бізнесу із туристом на основі концепції «smartтуризму» (smart (в перекладі з англ. «розумний»), іноді його ще називають digital tourism (в перекладі з англ. «цифровий туризм»).
З розвитком технологій та зростанням інтересу до туризму в сучасному світі, концепція смарт-туризму стає все більш актуальною. Смарт-туризм поєднує в собі використання інформаційних технологій, мобільних додатків, аналітики даних та інноваційні підходи для поліпшення якості туристичного досвіду. Отже, вивчення світового досвіду в цій області є ключовим для розуміння та впровадження передових практик у сфері туризму.
Метою дослідження є аналіз світового досвіду розвитку смарт-туризму з метою виявлення передових підходів та інноваційних рішень, які можуть бути застосовані для підвищення конкурентоспроможності туристичної галузі в Україні.
Предметом дослідження є процес розвитку смарт-туризму в світі, включаючи інноваційні технології, стратегії та практики управління у цій сфері.
Об'єктом дослідження є країни та регіони, де смарт-туризм вже є активно розвивається або вже успішно застосовується.
Завдання та методи дослідження:
1. Проведення огляду літератури та аналіз наукових та практичних джерел щодо смарт-туризму;
2. Аналіз сучасних трендів у розвитку смарт-туризму на основі статистичних даних та експертних оцінок;
3. Вивчення стратегій та ініціатив, які сприяють розвитку смарт-туризму в різних країнах;
4. Зіставлення світового досвіду з поточним станом смарт-туризму в Україні та виявлення можливостей для його впровадження.
Теоретичне та практичне значення дослідження:
Теоретичне значення полягає в систематизації та узагальненні знань про сучасні підходи до розвитку смарт-туризму, що може стати основою для подальших досліджень у цій області. Практичне значення полягає у виявленні конкретних стратегій та інструментів, які можна застосувати для вдосконалення туристичної інфраструктури та привертання більшої кількості туристів до України, забезпечуючи зростання доходів в туристичній галузі та сприяючи економічному розвитку країни.
Структура роботи: кваліфікаційна робота складається зі вступу, основної частини (трьох розділів), висновків, списку використаних джерел, додатків. Кваліфікаційна робота написана на _сторінках основного тексту, _сторінках загального тексту та містить у собі_таблиць, _рисунків, _додатків, _найменувань джерел використаної літератури.
Інші роботи з даної категорії: