Роль людського фактору в індустрії туризму (ID:1127408)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ВПЛИВ ЛЮДСЬКОГО ФАКТОРУ НА ІНДУСТРІЮ ТУРИЗМУ 5
ВИСНОВКИ 12
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 13
Зразок роботи
ВСТУП
Важливою особливістю тур продукту, відрізняє його від промтоварів, є широка участь людей у виробничому процесі, таким чином людський фактор робить сильний вплив на його неоднорідність і якість. Для підтримки якості обслуговування багато організацій розробляють стандарти обслуговування-це комплекс правил для обслуговування туристів, який гарантує встановлений рівень якості обслуговування. Стандарт визначає критерії за якими оцінюють рівень обслуговування клієнтів та діяльність персоналу:
час відповіді на дзвінок (15-30 секунд);
час оформлення в службі;
зовнішній вигляд і знання іноземної мови.
В даний час на думку фахівців для кваліфікованої роботи по мимо технологічної підготовки необхідна психологічна. Тому все більшого значення набувають особисті якості працівників.
Метою дослідження є людський фактор як один із головних факторів туристичної індустрії.
Об’єктом дослідження є роль людського фактору у туристичній індустрії.
Предметом дослідження є вплив людського фактору на загальну туристичну діяльність.
Індустрія туризму унікальна тим, що персонал складова частина тур продукту, тому головне зусилля менеджменту в туризмі має бути спрямоване на управління персоналом. Воно включає розробку методів і процедур для того, щоб службовці могли і хотіли надати якісне обслуговування.
Система роботи з персоналом складається 6 підсистем:
Кадрова політика-визначає генеральну лінію і принципові настанови в роботі з персоналом на тривалій перспективі формується державою і керівництвом туристської організації у вигляді адміністративних і моральних норм.
Підбір персоналу - формування резерву кадрів на заміщення вакансій робочих місць. Включає: розрахунок потреб у кадрах, професійний підбір кадрів, співбесіду.
Оцінка персоналу - здійснюється для визначення співробітника вакантної посади. Так само для оцінки індивідуальних вкладів, атестація кадрів.
Розстановка персоналу - забезпечує постійний рух кадрів, виходячи з результатів оцінки потенціалу. Займається умовами оплати праці.
Адаптація персоналу - процес пристосування клієнта до мінливих умов, робочого місця і трудовому колективу.
Навчання персоналу - включає в себе: професійну підготовку, підвищення кваліфікації, підготовку кадрів, після вузів додаткову освіту.
Головною метою функціонування будь-якої організації в тому числі туризмі, є отримання прибутку. Для реалізації цієї мети необхідно задовольняти потреби персоналу. Реалізовувати економічні потреби людей можна тоді, коли зростає прибуток організації, а щоб бувальщина приріст прибутку персонал повинен краще працювати. Таким чином управління персоналом не тільки не суперечить економічним цілям, але і є ефектним механізмом вирішення завдання конкурентоспроможності.
Інші роботи з даної категорії: