0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Роль людського фактору в індустрії туризму (ID:1127408)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 12
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ВПЛИВ ЛЮДСЬКОГО ФАКТОРУ НА ІНДУСТРІЮ ТУРИЗМУ 5 ВИСНОВКИ 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 13
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Важливою особливістю тур продукту, відрізняє його від промтоварів, є широка участь людей у виробничому процесі, таким чином людський фактор робить сильний вплив на його неоднорідність і якість. Для підтримки якості обслуговування багато організацій розробляють стандарти обслуговування-це комплекс правил для обслуговування туристів, який гарантує встановлений рівень якості обслуговування. Стандарт визначає критерії за якими оцінюють рівень обслуговування клієнтів та діяльність персоналу:  час відповіді на дзвінок (15-30 секунд);  час оформлення в службі;  зовнішній вигляд і знання іноземної мови. В даний час на думку фахівців для кваліфікованої роботи по мимо технологічної підготовки необхідна психологічна. Тому все більшого значення набувають особисті якості працівників. Метою дослідження є людський фактор як один із головних факторів туристичної індустрії. Об’єктом дослідження є роль людського фактору у туристичній індустрії. Предметом дослідження є вплив людського фактору на загальну туристичну діяльність. Індустрія туризму унікальна тим, що персонал складова частина тур продукту, тому головне зусилля менеджменту в туризмі має бути спрямоване на управління персоналом. Воно включає розробку методів і процедур для того, щоб службовці могли і хотіли надати якісне обслуговування. Система роботи з персоналом складається 6 підсистем:  Кадрова політика-визначає генеральну лінію і принципові настанови в роботі з персоналом на тривалій перспективі формується державою і керівництвом туристської організації у вигляді адміністративних і моральних норм.  Підбір персоналу - формування резерву кадрів на заміщення вакансій робочих місць. Включає: розрахунок потреб у кадрах, професійний підбір кадрів, співбесіду.  Оцінка персоналу - здійснюється для визначення співробітника вакантної посади. Так само для оцінки індивідуальних вкладів, атестація кадрів.  Розстановка персоналу - забезпечує постійний рух кадрів, виходячи з результатів оцінки потенціалу. Займається умовами оплати праці.  Адаптація персоналу - процес пристосування клієнта до мінливих умов, робочого місця і трудовому колективу.  Навчання персоналу - включає в себе: професійну підготовку, підвищення кваліфікації, підготовку кадрів, після вузів додаткову освіту. Головною метою функціонування будь-якої організації в тому числі туризмі, є отримання прибутку. Для реалізації цієї мети необхідно задовольняти потреби персоналу. Реалізовувати економічні потреби людей можна тоді, коли зростає прибуток організації, а щоб бувальщина приріст прибутку персонал повинен краще працювати. Таким чином управління персоналом не тільки не суперечить економічним цілям, але і є ефектним механізмом вирішення завдання конкурентоспроможності.