Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми дослідження. Для кожної окремої країни туризм відіграє істотну роль у стимулюванні економічного розвитку не тільки безпосередньо туристичної галузі, але й суміжних галузей, а також інших галузей економіки. Зростання туризму позитивно впливає на рівень зайнятості населення, неспоживчий попит та рівень валютних надходжень. Роль туризму для розвитку національної економіки важко переоцінити, разом з тим туристична галузь має об’єктивні передумови свого розвитку, що склалися на підставі історичних,географічних, культурних та економічних чинників. Визначення особливостей розвитку туристичної галузі в історичному ракурсі спрямовано на виявлення можливостей та завад подальшого її розвитку на довгостроковій основі.
Матеріали роботи ґрунтуються на наукових працях провідних вітчизняних і зарубіжних учених, законодавчих актах, нормативних документах. Теоретико-методологічні аспекти туризму, історію його розвитку як в Україні, так і за кордоном, окремі питання управління галуззю вивчали відомі вчені:А.Ю. Александрова, Л.І. Гонтаржевська, А.Б. Гайдук , Т.А. Дьорова,В.А. Зінченко, В.С. Ковєшніков, М.П. Крачило, А.Т. Матвієнко, Г.П. Науменко, М.Портер , С.І. Попович, С.І. Соколенко , К.С. Свиридов, В.К. Федорченко,С.В. Хлоп’як, Д.М. Ходоров, В.І. Цибух, І.М. Школа та ін.
Мета дослідження – дослідити формування туристичної галузі України в період Євроінтеграції, вивчити та визначити соціально-економічні аспекти. Економічні дослідження туристської проблематики з питань економічної та соціальної ефективності розвитку туризму як галузі, теоретичного обґрунтування шляхів перспективного використання туристського потенціалу та механізмів управління цим процесом відображені в працях українських фахівців:Н.М. Кузнецової («Основи економіки готельного та ресторанного господарства»),В.Г. Герасименка («Основы туристского бизнеса»), Л.О. Іванової («Маркетинговіможливості сучасного готельного бізнесу в Україні»); російських учених:В.О. Квартальнова («Туризм, экскурсии, обмены: современная практика»),(«Стратегический менеджмент в туризме»), Д.К. Ісмаєва («Международное гостиничное хозяйство по материалам зарубежных публикаций»), («Маркетингиностранного туризма в РФ»), І.Т. Балабанова («Экономика туризма»), В.С. Сеніна(«Организация международного туризма»); зарубіжних учених: Р.А. Браймера(«Основы управления в индустрии гостеприимства»), Ф. Котлера («Маркетинг.Гостеприимство и туризм»), Пітера Р. Діксона («Управление маркетингом»), Д.Уокера («Введение в гостеприимство»)..
Завдання дослідження: виявити чинники, які впливають на розвток туризму; розглянути основні чинники, що впливають на формування та функціонування вітчизняного туристичного ринку; здійснити оцінку сучасного стану та виявити особливості організації туризму в Україні а вплив євроінтеграції на сферу туризму; оцінити перспективи розвитку та шляхи удосконалення міжнародного туризму в Україні; розглянути інноваційні форми організації туристичної діяльності українських підприємства на прикладі готелю «Україна».
Об’єкт дослідження – євро інтеграційні процеси та їх вплив на ефективність туризму в Україні.
Предмет дослідження - комплекс теоретичних та практичних питань з розвитку туризму в Україні.
За своєю структурою робота складається із вступу, двох частин висновків та списком використаних джерел.