0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Рекламна кампанія туристичного оператора (ID:1131749)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 46
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. РЕКЛАМА В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 5 1.1. Поняття і напрямки рекламної діяльності туристичного підприємства 5 1.2. Організація рекламної діяльності, принципи та канали поширення реклами 8 1.3. Правила проведення рекламної компанії та імідж туристичного підприємства 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУР ФІРМИ «ГРАНД ТУР» 18 2.1.Загальна характеристика тур фірми «Гранд тур» 18 2.2. Напрямки рекламної діяльності туристичного підприємства «Гранд тур» 22 2.3. Особливості проведення рекламної компанії та імідж туристичного підприємства 26 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ PR-ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ГРАНД ТУР», М. ЧЕРНІГІВ 28 3.1. Розробка концепції PR-програми для туристичного підприємства 28 ВИСНОВКИ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44 ДОДАТКИ 46
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Реклама як показове явище сучасного комунікативного простору становить собою важливу сферу діяльності. Вона входить у життя сучасної людини-споживача, перебираючи на себе функції чинника, який не лише значною мірою визначає економічну сферу життя суспільства, а також відбиває і формує масову свідомість і культуру. З погляду на це реклама повинна бути багаторівнева вивчена й усвідомлена. У сучасних дослідженнях реклами переважають економічний, психологічний, лінгвістичний ракурси її вивчення. І на сьогодні феномен реклами повинен бути й об’єктом туристичних зацікавлень, усвідомлюючись як одна зі сфер масової комунікації. Досвід реклами в певній мірі залежить від правильного використання відповідних форм і засобів впливу на споживача, що в свою чергу вимагає від керівників туристичного підприємства ґрунтовних знань сучасного рекламного процесу, особливостей реклами в туризмі, планування рекламної діяльності, вибору засобів розповсюдження. За допомогою реклами тур підприємства освоюють нові ринки збуту. Будучи засобом конкурентної боротьби, реклама загострює її, що сприяє підвищенню якості туристського обслуговування. Реклама забезпечує можливість збільшення об'ємів продажів. Масштабний збут туристських послуг означає для туристського підприємства зростання доходів, гідну оплату праці персоналу, сприятливий морально-психологічний клімат в колективі, стабільність і упевненість в майбутньому. Особливого значення реклама набуває в умовах розвитку інформаційного суспільства. Вона стає унікальним інструментом маркетингу, що встановлює, підтримує і розвиває комунікації між туристським підприємством і споживачами, посередниками, виробниками туристських послуг, контактними аудиторіями, державними організаціями. За допомогою реклами підтримується зворотний зв'язок з ринком. Це дозволяє контролювати просування туристських послуг, створювати і закріплювати у споживачів стійку систему переваг до туристських продуктів, вносити корективи до збутової діяльності. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Особливу увагу даній темі приділяли вітчизняні та зарубіжні науковці. Зокрема, такі як А.П. Дурович, У.Ф. Аренс, К.Л. Бове, О.Л. Головльова, О.А. Феофанов, А.М. Пономарьова та інші з’ясовували суть, роль та особливості реклами. Водночас поза увагою науковців залишається з’ясування практичного застосування реклами у діяльності туристичних підприємств. Метою даної роботи є аналіз рекламної діяльності туристичного підприємства у сучасних умовах, надання рекомендацій щодо процесу рекламування. Для досягнення мети визначено такі завдання:  охарактеризувати поняття реклама, її види та функції;  визначити особливості реклами в туризмі;  проаналізувати рекламну діяльність тур фірми «Гранд тур»;  розробити пропозиції підвищення ефективності процесу рекламування на підприємстві. Об’єктом курсової роботи є тур фірми «Гранд тур». Предметом дослідження є комплекс теоретичних і практичних аспектів функціонування процесу рекламування на туристичному підприємстві.