0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості організації купально-пляжного туризму в Болгарії за матеріалами ТА «Мокка», м. Хмельницький (ID:1132072)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 53
Рік виконання: 2024
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 7 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ КУПАЛЬНО- ПЛЯЖНОГО ТУРИЗМУ 9 1.1. Сутність і характеристика купально-пляжного туризму 9 1.2. Ресурсний потенціал для організації купально-пляжного туризму 11 1.3. Фактори, що впливають на розвиток купально-пляжного туризму 17 РОЗДІЛ 2 ОРГАНІЗАЦІЯ РОЗВИТКУ КУПАЛЬНО-ПЛЯЖНОГО ТУРИЗМУ В БОЛГАРІЇ 23 2.1. Аналіз сучасного стану купально-пляжного туризму в Болгарії 23 2.2. Характеристика діяльності туристичної агенції «Mokka» 28 2.3. Оцінка туристичних продуктів купально-пляжного туризму в Болгарії туристичної агенції «Mokka» 33 РОЗДІЛ 3 ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ КУПАЛЬНО-ПЛЯЖНОГО ВІДПОЧИНКУ В БОЛГАРІЇ 36 3.1 Розробка туру «Болгарські пляжі: мрія наяву» купально-пляжного відпочинку в Болгарії для ТА «Mokka» 36 3.2 Розрахунок ефективності туру «Болгарські пляжі: мрія наяву» 40 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 50 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Купально-пляжний туризм є одними з найпопулярніших видів туризму у світі. Три чверті відпочивальників воліють проводити час біля води. Це може бути річка, озеро, море або морська прогулянка на човні. Найпривабливішим місцем для туристів є морське узбережжя. Море, сонце і пляжі, відомі як "три S", є важливими складовими пасивного відпочинку. Основною метою 70% туристів, які подорожують до таких країн, як Туреччина, Таїланд, Іспанія та Китай, є відпочинок на морі [5]. Плавально-купальний туризм входить до категорії рекреаційного туризму відповідно до класифікації за цілями туризму. Рекреаційний туризм характеризується тривалим часом подорожі, обмеженою кількістю міст для відвідування, частим повітряним транспортом, особливо чартерними рейсами. Пляжний туризм тісно пов'язаний з рекреаційними ресурсами. У країнах, де туризм особливо розвинений, природні та рекреаційні ресурси часто поєднуються з культурними та історичними пам'ятками. За авторськими розробками трактування поняття "рекреаційні ресурси" різняться [11]. Пляжний туризм - це вид туризму, спрямований на відпочинок на пляжах і користування послугами, що пропонуються в прибережних районах. Термін "пляж" означає плоску поверхню водойми, що утворилася внаслідок ерозії під дією води та вітру. Ці місця є популярними для відпочинку, релаксації, купання та засмагання. Термін "пляж" також може стосуватися громадських зон відпочинку, куди люди приходять, щоб поплавати та позасмагати. Органи управління забезпечують пляжі необхідними зручностями, такими як шезлонги, парасольки та душові кабіни. Такі пляжі часто називають "культурними". Пляжі можуть бути піщаними або вкритими черепашками та галькою. [12]. Пляж - це відносно рівна поверхня поблизу води, утворена відкладеннями води та вітром. Слово "пляж" походить від тюркського слова, що означає лисину. Слід зазначити, що пляжі зустрічаються не тільки на березі моря, але і у внутрішніх водоймах, таких як озера і річки. Тому пляжний туризм відпочинок біля води. Існує багато типів пляжів, наприклад: пляж — це смуга дрібного твердого матеріалу відкладень, розташована на узбережжі; річковий пляж, утворений на опуклому березі річки накопиченням наносів; рекреаційний пляж, який є ідеальним місцем для відпочинку біля моря, річок, озер, ставків чи інших водойм, які створюють усі необхідні умови для купання та рекреаційних заходів [3] . Метою пляжного туризму є дозвілля та розваги на березі річки, океани та озера для відновлення фізичного та психічного стану. Його основними факторами є наявність пляжів, температурний режим водойм і створення сприятливого клімату для купання [21]. Купально-пляжний туризм для міжнародних туристів – дуже прибуткова та перспективна галузь. Цей вид відпочинку надає можливості для відпочинку та використання таких послуг, як купання, прийняття сонячних ванн, прогулянки узбережжям, пляжні види спорту, водні види спорту (включаючи серфінг і плавання), риболовля та інші види активного відпочинку. Завдяки м’якому клімату та чудовим послугам пляжні зони користуються значною популярністю, і стали важливими курортами в усьому світі [18]. Популярність пляжного туризму призвела до створення різних форм тимчасового розміщення на узбережжі, таких як котеджі, вілли, бунгало, таймшери, наметові містечка, кемпінги та каравани. Це також призвело до розвитку туристичної інфраструктури, включаючи будівництво автомагістралей, ресторанів, кафе, магазинів та інших об’єктів для зручності туристів. Проте серед рекреантів є й ті, хто віддає перевагу самостійному відпочинку на морі, насолоджуючись природними умовами та навколишнім середовищем [7]. Щоб провести розрахунок ефективності туру «Болгарські пляжі: мрія наяву», потрібно врахувати декілька основних факторів, таких як загальна вартість туру, кількість проданих турів, витрати на організацію та рекламу, а також дохід, отриманий від продажу турів. 1. Визначити вартість проживання У даному випадку тур є груповим. Кількість чоловік у групі становить 10. Кількість днів мандрування – 10. Вартість мешкання на одного туриста складає в різних готелях по різному. У таблиці 2.1 представлено вартість мешкання в готелі «Hrizantema Hotel & Casino 4*» по даному маршруту, що також включає сніданок. Вартість наведена із розрахунком 15 % знижкою на проживання (від 5 осіб і термін більше 2 діб). Витрати на керівника приймаються умовно. Оплата комісійних турагентам складає 7% від вартості туру. Ринкова ціна встановлюється з огляду на дані маркетингових досліджень, розрахунку собівартості продукту, величину постійних витрат фірми за рік, бажаний рівень прибутку на одну послугу й загальний обсяг реалізації турпродукту в плановому періоді або за рік з урахуванням сезонності. В умовах ринкової економіки потужним регулятором цін є сам ринок, де ціна визначається в результаті поєднання попиту і пропозиції. Для спрощення розрахунку ціни розробленого туру використовують метод «витрати + прибуток». Ц = 16377,42+ 3275,48 = 19652,90грн