0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація роботи туристичної фірми «Іст-Вояж» (ID:1134213)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 21
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Організаційна структура відділи та функції 4 2.Динаміка виробничих показників 7 3. Організація гостинності 9 4. Організація створення туристичного продукту 11 5. Реалізація туристичного продукту 12 6. Організація партнерських відносин 14 7. Організація реклами на прикладі агентства «Іст-Вояж» 17 8. Вирахування вартості турпродукту 19 ВИСНОВОК 21 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 22
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Туризм давно визнано одним з пріоритетних напрямків національної культури й економіки. В період становлення ринкових відносин в Україні туризм як одна з найбільш перспективних та динамічних галузей світового господарства отримав усі умови для інтенсивного розвитку. Значення туристичного бізнесу постійно зростає. Це пов’язано із підвищенням його впливу на розвиток міжнародних зв’язків, пожвавлення економічного стану країни та окремих регіонів, можливістю поповнення валютних надходжень. Успішна діяльність і динамічний розвиток кожної організації ,незалежно від її форми власності та галузевої приналежності, залежить від ефективної роботи зовнішнього і внутрішнього середовища діяльності організації. Туристична фірма найбільш вдале місце для набуття навичок міжкультурної комунікації. Туристська діяльність неможлива без збереження унікальностей окремої культури та її носіїв. У той же час будь-яка міжкультурна комунікація є своєрідним протиставленням етнокультурних ідентичностей, включаючи їх взаємне проникнення. Туристичний бізнес відіграє велику роль у розширенні меж взаєморозуміння і довіри між людьми різних релігій і культур. Його діяльність не обмежується тільки торгівлею товарами і послугами і пошуком нових торгових партнерів. Він також спрямований на установлення взаємин між громадянами різних країн для збереження і процвітання миру в усьому світі. Історія свідчить про те, що ізоляція суспільства від інших народів і культур сприяє виникненню психологічного бар'єру, що породжує страх і підозрілість в людях, що може привести до збройних конфліктів.