0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Туристична галузь України в умовах російської військової агресії в Криму іміджмейкінговий аспект. (ID:117549)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 40
Рік виконання: 2022
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні засади вивчення іміджмейкінгового аспекту туристичної галузі 1.1. Туристична галузь: поняття, складові, український ринок 1.2. Бренд територій як соціально-економічний феномен Розділ 2. Дослідження іміджмейкінгового аспекту туристичної галузі 2.1. Брендинг території як процес формування іміджу регіону 2.2. Вплив військових конфліктів на туристичну галузь в Україні та світі 2.3. Дослідження туристичної галузі в Україні Висновки Список літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тел/вайбер: (068)845-40-04