Зразок роботи
ВИСНОВКИ
1. Одним із напрямів туристичної галузі, який забезпечує стійкий попит та значні конкурентні переваги, порівняно з іншими видами туристичної діяльності, є пізнавальний туризм. Культурна специфіка – це унікальний ресурс окремої держави та територій для розвитку туристичної галузі, який, фактично , майже не може бути копійованим виробниками інших країн, а тому може забезпечити незаперечні конкурентні переваги для регіонального та загальнодержавного прогресу.
2. Поширеним туристичним регіоном по пропозиції культурно-пізнавальних турів стала Грузія, яка має для цього як туристичні ресурси, тобто об’єкти екскурсійного показу, так і розвинену на високому рівні туристичну інфраструктуру.
3. Пізнавальний туризм – це туризм екскурсійного типу, тобто відвідання культурних, історичних, природних об’єктів з метою ознайомлення. Суто пізнавальний туризм – його метою є не тільки ознайомлення, але й вивчення природних або інших об’єктів. Він заснований на не припиняючій цікавості до великого пізнавального потенціалу кожної території, який включає численні пам’ятки історії, архітектури, літератури, археології, а також історичні
4. Для багатьох країн пізнавальний туризм, а саме міжнародний, став найприбутковішою галуззю економіки, а доходи від нього – важливою складовою національних бюджетів. Подорожі та туризм стимулюють розвиток інвестиційних проектів з розбудови транспортної та готельно-туристичної інфраструктури.
5. В організації обслуговування туристів даного сегменту є чимало особливостей. Працівникам екскурсбюро необхідно тісно співпрацювати з науковцями в кожній конкретній галузі науки (істориками, філологами, та ін.). Постійне поповнення новою інформацією тематичних екскурсій, особливо пов'язаних з новими відкриттями (в історії, археології, літературознавстві, тощо), може привернути до такого турпродукту нових клієнтів і буде служити своєрідною рекламою конкретного бюро подорожей.
6. За кількістю культурних і архітектурних пам'яток Тбілісі належить до найбагатших міст світу. Історичне ядро столиці – Старе місто забудоване 2-3-поверховими цегляними і кам'яними будинками, більшість із яких мають історичну цінність. Цікавими є Музей грузинського мистецтва із Золотим фондом, Палац намісника, Музей народної архітектури, Музей історії Грузії, Музей шовку. Незвичайні в Грузії храми та монастирі. Прикладами є церква Св. Марії в Старому Гавазі (VI ст.), Дзвелі Шуамта (V-VII ст.) та Ікалто (VI ст.) неподалік Телаві, монастир Іоанна Зедазенського (VII-VIII ст.), діючий жіночий монастир Бодбі (ІX ст.), монастирі Сапара (XIII ст.), Рконі (VII ст.), Моцамета (X ст.), храм Ніноцмінда (VI ст.) та багато інших.
7. Туристична інфраструктура Грузії в останні роки відчуває підйом – будуються нові готельні комплекси з усім необхідним для комфортного відпочинку, а також перебування ділових людей. Ця інфраструктура в країні поки тільки створюється, але створюється швидко. Розмножуються офіси туристичної інформації, де роздають безкоштовні туристичні карти регіонів і дають поради. У столиці Грузії – Тбілісі, розташовуються готелі великих міжнародних готельних операторів: Holiday Inn, Marriott, Sheraton, Sheraton, Marriott, Radisson, Courtyard.
8. Туристична компанія Акорд-Тур пропонує такі тури до Грузії – «Музика Грузії!»(Тбілісі – Мцхета – Кахетія – Батумі – Тбілісі), «Грузія – все для гостей!»(Тбілісі – Кахетія – Мцхета – Боржомі – Кутаїсі – Батумі), «Гудуарі», «Тбілісі», «Грузія – літа аромат!» (Тбілісі – Кахетія – Мцхета – Кутаїсі – Батумі), «Грузія – літа аромат!»(Тбілісі – Кахетія – Мцхета – Кутаїсі – Батумі), «Вікенд Тбілісі + Казбегі»(Тбілісі – Мцхета – Ананурі – Казбегі – Тбілісі), «Вікенд в Кахетії» (Тбілісі – Телаві – Сігнагі – Тбілісі), «Літня ніжність Грузії!» (Тбілісі – Мцхета – Батумі).
9. Туроператор Join up пропонує такі тури: «Три столиці Грузії», «8 днів захвату в Грузії», «Економ тур в Аджарію», «Унікальні куточки Аджарії», «Сонячні історії про Грузію», «В обіймах травневої Грузії», «Травнева Грузія», «Казкове Грузинське літо», «Літня Грузинська казка», «Культурно-історичний тур по Грузії», «Рай, доступний кожному».
10. Турагенство «Бронниковой» пропонує такі тури в Грузію: «Грузинський відпочинок» (Тбілісі, Мцхета, Боржомі, Вардзія, Кахетія, Бодбе, Сігнаги), «Тбілісі+Батумі» (Тбілісі, Мцхета, Батумі, Аджарія, Кутаїсі).
11. Тур оператор «Pan Ukraine» пропонує такі тури в Грузію: «Відкрий для себе Грузію», «Історична Грузія», «Легенди Грузії», «По слідах таємної давнини», «Культурні шедеври грузинських просторів».
12. До проблем, які заважають розвиватися туристичному бізнесу можна віднести туристичну інфраструктуру, яка дуже далека від належної, незручний графік польотів, високі ціни на авіатранспорт, відсутність міжрегіональних рейсів, слабкий приватний сектор, труднощі в прогнозуванні туризму і, нарешті, відсутність кадрів у сфері обслуговування.
13. Для збільшення покупців турів у пізнавальному напрямку до Грузії важливе значення має розробка реклами, рекламно-інформаційних та іміджевих заходів з популяризації туру, видання каталогів, буклетів, путівників та іншої друкованої продукції, а також реклама на телебачення.
14. На рахунок вдосконалення наявних туристично-пізнавальних турів до Грузії, то я б порадила зробити їх більш різноманітнішими. Також можна підготувати тури для різних вікових категорій. Також наявні тури можна доповнити відвідуваннями цікавих виставок і ярмарок, дегустаціями національних страв і вин, також відвідувати опери та балети. Турфірми можуть укласти домовленість із грузинською сім’єю, яка зможе прийняти туристів.