СтудентАспірант
0 800 330 485
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 19:00
Субота вихідний
Неділя
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Антикризове управління туристичним бізнесом в умовах воєнного стану (ID:1270322)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 95
Рік виконання: 2024
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП.......................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1 Теоретичні засади антикризового управління індустрії міжнародного туризму в умовах воєнного стану..................................................5 1.1. Понятійний апарат галузі міжнародного туризму........................................5 1.2 . Особливості менеджменту на ринку туристичних послуг........................16 1.3. Основи антикризового управління галузі туризму......................................24 РОЗДІЛ 2 Проблеми та антикризовий розвиток ринку туристичних послуг в Україні в умовах воєнного стану...........................................................................31 2.1. Іноземний туризм та методи його стимулювання........................................31 2.2. Передвоєнний стан в'їзного туризму в Україні............................................42 2.3. Оцінка потенціалу національного ринку туристичних послуг в умовах воєнного стану.........................................................................................................47 РОЗДІЛ 3 Вдосконалення управління туристичним бізнесом України..........51 3.1. Роль туризму в соціально-економічному розвитку регіонів.......................51 3.2. Туристичні ресурси та розвиток міжнародного туризму............................62 3.3. Перспективи післявоєнного відновлення сфери туризму в Україні та пропозиції найбільш цікавих та популярних місць для іноземних туристів.....68 ВИСНОВКИ.............................................................................................................91 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ..............................................................95
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП У сучасних умовах світового ринку спостерігається інтенсивний розвиток всіх його складових. Один з ключових напрямків, що стрімко росте, – це сфера послуг, що стає все важливішою на світовому рівні. Це пов'язано зі зростанням її впливу на міжнародні зв'язки, підвищенням економічної активності країн та регіонів і можливістю збільшення валютних надходжень. Важливою складовою цієї сфери є міжнародний туристичний ринок, де наша країна має значні перспективи для розвитку. Тому вивчення української туристичної галузі з точки зору антикризової політики, аналіз особливостей формування та функціонування, а також визначення пріоритетних тенденцій у її розвитку має велике значення. Уміле антикризове керування туристичним бізнесом у часи воєнного конфлікту є надзвичайно важливим завданням. Воєнний стан, незалежно від причин і контексту, завжди породжує значні виклики для туристичної галузі, так як це може призвести до суттєвого зниження попиту, обмежень на подорожі, втрати довіри до безпеки та стабільності. Мета дослідження. Мета випускної роботи полягає в систематизації теоретичних, методологічних і практичних аспектів антикризового управління в туристичному бізнесі України з огляду на сучасні тенденції у галузі туризму. Основним завданням є розробка ефективних моделей розвитку туристичного сектору та надання практичних рекомендацій щодо оптимізації міжнародних туристичних послуг на українському ринку. Завдання дослідження. Для досягнення встановленої мети було необхідно вирішити такі завдання: ‒ вивчити поточний стан та перспективи розвитку глобального ринку туристичних послуг і місце України на цьому ринку. ‒ визначити особливості конкурентної боротьби в цій сфері та переваги, які Україна має у цьому аспекті. ‒ розкрити особливості організаційно-економічного забезпечення антикризової політики національного туристичного ринку. ‒ обґрунтувати моделі розвитку окремих перспективних сегментів ринку міжнародних туристичних послуг в Україні. Об’єктом дослідження є процес, структура та динаміка в’їзного туризму, визначення та обґрунтування шляхів нарощення конкурентного потенціалу нашої держави на міжнародному ринку туристичних послуг. Предметом дослідження виступають теоретичні, методологічні та практичні аспекти формування антикризового управління туристичним бізнесом в Україні. Методи дослідження. Дипломний проект ґрунтується на комплексі наукових методів, які використовуються для аналізу окремих структурних елементів роботи. Під час дослідження теоретичних аспектів аналізу світового ринку туристичних послуг були використані системний, статистичний та діалектичний методи. Особливу увагу приділялося визначенню економічного змісту туристичних послуг за допомогою системно-структурного та системно-функціонального підходів. Для дослідження конкурентних переваг України на світовому ринку туристичних послуг були використані історичний, логічний, а також методи аналізу та синтезу. У ході аналізу механізму функціонування національного ринку міжнародних туристичних послуг були використані системний та діалектичний методи, а також методи індукції та дедукції. Для дослідження шляхів оптимізації ринку туристичних послуг в Україні застосовувалися економіко-математичний метод та метод економічного моделювання, зокрема під час розробки моделей розвитку окремих секторів туристичного ринку.