0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Маркетингові аспекти розробки турів» (ID:132831)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 42
Рік виконання: 2011
Вартість: 225
Купити цю роботу
Зміст
Вступ……………………………………………………………………………...4 Розділ 1. Теоретичні основи.................................................................................6 1.1 Маркетингові дослідження попиту...........…………………………….. 6 1.2 Сучасні тенденціії туристичного попиту.....…………………………...7 1.3 Основні вимоги до пакету послуг............................................................9 1.4 Виявлення реального та очікуваного попиту.........................................10 1.5 Маркетингові дослідження пропозиції...................................................12 1.6 Оцінка діяльності фірм – конкурентів і потенційних партнерів..........13 1.7 Аналіз туристичного ринку: сегментація, визначення цільового ринку і позиціонування турів.................................................................................15 Розділ 2. Маркетингові аспекти розробки турів на прикладі діяльності тур оператора «Фотон»………………………………………………………………………….19 2.1 . Маркетингові дослідження попиту…………………………………....19 2.2 Сучасні тенденціії туристичного попиту………………………………20 2.3 Основні вимоги до пакету послуг………………………………………21 2.4 Виявлення реального та очікуваного попиту…………………………..23 2.5 Маркетингові дослідження пропозиції…………………………………25 2.6 Оцінка діяльності фірм – конкурентів і потенційних партнерів……...26 2.7 Аналіз туристичного ринку: сегментація, визначення цільового ринку і позиціонування турів……………………………………………28 Розділ 3. «Ski-Safari» (розроблений тур оператором «Фотон»).……….……..30 Висновки……………………………………………………………………….....36 Перелік використаної літератури……………………………………………….37 Додатки…………………………………………………………………………...39
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
На прикладі роботи туристичної фірми «Фотон», а конкретніше на продукті її діяльності (гірськолижний тур «Ski Safari») було виявлено наскільки практичне ведення бізнесу співпадає з теоретичним його баченням. Співставлені отримані раніше методичні матеріали та інформація, надана менеджером цієї фірми, домогла зробити певні висновки. По-перше, глибокі маркетингові дослідження не завжди обов'язкові, але навіть коли вони необхідні, їх треба розумно поєднувати самими різними методами і підходами нестандартного, новаторського характеру, співвідносити з інтуїцією, яка майже завжди грає в туристичному бізнесі першорядну роль. По-друге, вибір цільових зарубіжних ринків повинен грунтуватися на глибокому їх знанні, що досягається оптимальним поєднанням офісних і «польових» досліджень, систематичним аналізом динаміки попиту, пропозиції, кон'юнктури, конкурентів, власних можливостей фірми і т.д.