0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація роботи маркетингової служби на підприємстві готельного господарства. (По готелю "Опера" у Києві (ID:134556)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 100
Рік виконання: 2016
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. НАУКОВО – ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ В ГОТЕЛІ Специфіка маркетингових взаємовідносин в індустрії гостинності. Класифікаційні ознаки й види організації маркетингової служби підприємства готельного господарства. Управління маркетинговою діяльністю готелю як системою, служби маркетингу і продажів готелю. Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ «ОПЕРА», АНАЛІЗ РОБОТИ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ 2.1 Характеристика господарської діяльності підприємства «Опера» 2.2 Аналіз фінансово-економічного стану діяльності готельного підприємства 2.3 Маркетингова політика готельного комплексу «Опера» Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ ГОТЕЛЮ «ОПЕРА» 3.1 Пропозиції щодо вдосконалення діяльності маркетингової служби готелю «Опера» 3.2 Оцінка економічної ефективності впровадження запропонованих заходів. Висновки до розділу 3 РОЗДІЛ 4. ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. ВИСНОВОК СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову