0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Туристичний потенціал Італії. (ID:146405)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 38
Рік виконання: 2014
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………..3 І. Природні туристично-рекреаційні ресурси Італії……………………....5 1.1. Рельєф……………………………………………………………………5 1.2. Клімат……………………………………………………………………9 1.3. Водні ресурси……………………………………………………………11 1.4. Бальнеологічні ресурси…………………………………………………12 ІІ. Історико-культурні туристично-рекреаційні ресурси Італії…………16 2.1. Історико-архітектурніресурси Італії…………………………………16 2.2. Музеї, галереї та виставки……………………………………………...20 III. Сучасний стан туризму в Італії…………………………………………23 3.1. Транспортна інфраструктура…………………………………….……23 3.2. Туристична інфраструктура……………………………………………26 3.3. Основні туристичні центри……………………………………………28 3.4. Італія на туристичному ринку світу…………………………………...29 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………...33 ДОДАТКИ……………………………………………………………………37
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми.Італія – один з основних туристичних регіонів світу. Цьому сприяють вигідне географічне положення і природні умови країни. Вона розташована в центрі основних міжнародних туристичних потоків. Крім того, Італія –мальовнича країна з сприятливими природно-кліматичними умовами, наявністю широкого фронту морського узбережжя, багата величезною кількістю історико-архітектурних і культурних пам'яток. Це приваблює в країну величезну кількість туристів практично з усіх регіонів і країн світу. Мета курсової роботи полягає у аналізі туристично-рекреаційного потенціалу Італії. Для досягнення поставленої мети в курсовій роботі було вирішено наступні завдання: • обґрунтовано визначення понять: туризм, туристичні ресурси; • проаналізовано класифікацію туристичних ресурсів; • проаналізовано методику досліджень туристично-рекреаційних ресурсів; • досліджено природні туристично-рекреаційні ресурси Італії (рельєф, клімат, водні ресурси, бальнеологічні ресурси); • досліджено історико-культурні туристично-рекреаційні ресурси Італії (історико-архітектурні ресурси, музеї, галереї, виставки); • визначено місце Італії на сучасному туристичному ринку світу. Об’єктом курсової роботи виступає туристична індустрія Італії. Предметом роботи єтуристично-рекреаційний потенціал Італії. Наявність теми і завдань стає передумовою для обґрунтованого вибору методів дослідження: узагальнення; статистичної обробки інформації; порівняльного аналізу; синтезу. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У першому та другому розділах подається розгорнута характеристика об’єкту та предмету дослідження. В третьому розділі викладено інформацію про сучасний стан туризму в Італії. Результати дослідження в систематизованому й узагальненому вигляді представлені у висновку.