0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Туристичний продукт та етапи його створення (ID:153959)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 37
Рік виконання: 2015
Вартість: договірна
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТУРИСТИЧНИЙ ПРОДУКТ: СУТНІСТЬ ТА ЕТАПИ ЙОГО РОЗРОБКИ 1.1.Сутність поняття «туристичний продукт» 1.2.Характеристика основних етапів розробки туру РОЗДІЛ 2. ЦІНОУТВОРЕННЯ ТА УКЛАДАННЯ УГОД, ЯК НЕВІД’ЄМНИЙ ЕЛЕМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЇ ТУРУ 2.1.Угода, як результат ринкової діяльності туристичної фірми 2.2. Методи розрахунку вартості туру й особливості ціноутворення РОЗДІЛ 3. ПРОСУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ НА РИНОК ТА МЕТОДИ СТИМУЛЮВАННЯ ЙОГО ЗБУТУ 3.1.Особливості просування туру на ринок 3.2. Методи стимулювання продажу та збуту туру ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову