0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНОЮ ТУРИСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО АГЕНСТВА (ID:154314)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 69
Рік виконання: 2014
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………3 1. ТЕОРЕТИКО - МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНИМ ТУРИЗМОМ……..………………………….………5 1.1 ТУРИЗМ ЯК СФЕРА ПОСЛУГ В НАРОДНОМУ ГОСПОДАРСТВІ УКРАЇНИ………………………………………………………………...5 1.2 ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНИМ ТУРИЗМОМ В УКРАЇНІ…………………….....................................................................13 1.3 МЕТОДИ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ……………………………………...………...........................25 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНИМ ТУРИЗМОМ (НА ПРИКЛАДІ ТУРИСТИЧНОГО АГЕНСТВА «ГАЛОПОМ ПО ЄВРОПАХ»)…..………………………..…….…….31 2.1 ОРГАНІЗАЦІЯ СТРУКТУРИ ТА ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО АГЕНСТВА «ГАЛОПОМ ПО ЄВРОПАХ»……...31 2.2 АНАЛІЗ МІЖНАРОДНОГО РИНКУ ТУРИЗМУ…….………..…...42 2.3 ОЦІНКА СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНОЮ ТУРИСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ……………………………...………49 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНИМ ТУРИЗМОМ (НА ПРИКЛАДІ ТУРИСТИЧНОГО АГЕНСТВА «ГАЛОПОМ ПО ЄВРОПАХ»)…………………………………..……62 3.1 ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНОЮ ТУРИСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО АГЕНСТВА «ГАЛОПОМ ПО ЄВРОПАХ» ..........62 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………...66 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………...69
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Як видно з таблиці, у 2013 році всього 3% від загальної кількості обслугованих туристів – внутрішні туристи (для порівняння, у 2011 році ця частка складала 8%, а у 2012 – 10%); основну частку клієнтів складають вітчизняні туристи – від 79% у 2011 році до 83% у 2013, частка туристів, що виїжджали за кордон, збільшується за останній рік на 12%. Частка послуг, наданих іноземним туристам не перебільшує 5% і стабільно зменшується по 2% на рік. Відсоток послуг, наданих внутрішнім туристам, зменшується фактично у відповідності до тенденцій зменшення їх кількості, а частка туристів, що виїжджали за кордон, постійно зростає, причому, якщо у 2012 році вона збільшилась на 11%, то вже у 2013 зросла ще на 14 % і становить 3/4 у всьому обсязі послуг.