0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингове дослідження туристичного ринку Росії (ID:158240)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 16
Рік виконання: 2015
Вартість: 30
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Дослідити споживачів певного товару сьогодні й на майбутнє 2. Визначити потенційних і безпосередніх споживачів 3. Дослідити наявність конкурентів сьогодні й у майбутньому 4. Визначити найсильніших конкурентів на ринку 5. Виявити агресивно налаштованих конкурентів і виробити шляхи протидії їм 6. Знайти власну нішу 7. Дослідити макросередовище і визначити його вплив на діяльність підприємства Висновок Список використаної літератури ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Для кожної організації, яка приступає до розробки і продажу нового пакета послуг, життєво важливими є питання: яких саме послуг потребують споживачі і яку ціну вони згодні заплатити за них. Знання ринкової кон'юнктури в галузі туризму - першорядне завдання будь-якого туристського підприємства. Для зменшення ступеня невизначеності та ризику турфірма повинна розташовувати точною та своєчасною інформацією. Один з основних джерел отримання такої інформації - проведення маркетингових досліджень. Грамотне, професійне проведення маркетингових досліджень дозволяє вибрати саме ті напрямки діяльності, де досягнення поставлених цілей стає можливим з мінімальним ступенем ризику і з більшою визначеністю. Виживає та фірма, яка буде володіти найбільш повною інформацією про реальний і потенційному ринку покупців, їх можливостях, купівельної спроможності, їх побажаннях і перевагах. Маркетингові дослідження в туризмі допомагають: • виявити послуги, які користуються найбільшим попитом; • поліпшити взаємини з потенційними споживачами; • придбати довіру споживачів за рахунок розуміння їх запитів; • розуміти, чим керується споживач, приймаючи рішення про придбання туристичних послуг; • з'ясувати джерела інформації, використані при ухваленні рішення про покупку; • встановити, хто і яким чином впливає на вироблення і прийняття рішення про придбання турпродукту; • створити систему зворотного зв'язку зі споживачами турпослуг; • прогнозувати потреби обраного сегмента. Мета роботи – провести маркетингове дослідження туроператора на туристичному ринку Росії.