0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Туристичний ринок Угорщини (ID:176395)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 30
Рік виконання: 2012
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ УГОРЩИНИ РОЗДІЛ 2. ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ТУРИЗМУ УГОРЩИНИ 2.1 Діяльність центрального та регіональних органів виконавчої влади у сфері туризму Угорщини 2.2 Організація діяльності туристичних фірм в Угорщини 2.3 Організація провадження готельного та ресторанного бізнесу в Угорщині РОЗДІЛ 3 ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ В УГОРЩИНІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ УГОРЩИНИ Туристичні ресурси  це специфічні властивості природного середовища, а також їх поєднання, прояви людської діяльності, природні, історичні, соціально-культурні об'єкти, які є предметами зацікавлення туристів, стимулюють їх до подорожі, здатні задовольнити їхні потреби у відновленні та розвитку фізичних, емоційних та інтелектуальних сил. Ресурсом є не лише пейзаж чи історична пам'ятка, а й тиша, чисте повітря, гостинність жителів, доступність розваг тощо. Там, де немає туристичних ресурсів, туризм розвиватись не може [3;6;7]. З точки зору рекреаційної географії до туристичних ресурсів відносять природні та антропогенні геосистеми, тіла й явища природи, артефакти, що володіють комфортними властивостями і споживчою вартістю для рекреаційної діяльності, можуть бути використані для організації відпочинку й оздоровлення визначеного контингенту людей у певний час за допомогою конкретної технології і за певних матеріальних можливостей. Сутність туристичних ресурсів полягає в тому, що вони слугують основою для формування туристичного продукту та його пропозиції. Загалом туристичними ресурсами вважається все, що можна використовувати в конкретному районі для організації туристичної діяльності та залучення туристів. Тур  це програма, в межах якої реалізується мета перебування людини поза постійним місцем проживання, складена з урахуванням індивідуальних побажань, і комплекс заходів по її реалізації на відповідному якісному рівні [8;12]. Туристична фірма «Вояж плюс», яка розташована у місті Запоріжжі, вул. Перемоги 38, офіс 2, знаходиться у співробітницьких відносинах з туристичною фірмою «Бон вояж», яка знаходиться у місті Одеса та пропонує різні цікаві тури, одним з таких турів є «Угорщина – 7 днів», загальна характеристика якого наведена у поданій нижче таблиці 1.1. 2.3 Організація провадження готельного та ресторанного бізнесу в Угорщині Незважаючи на потреби сьогодення у формуванні єдиної системи класифікації готелів, вона відсутня. Відомо понад 30 різноманітних систем класифікації. Клас готелю визначається, зазвичай, за стандартною, прийнятою в даній країні (або регіоні, економічній зоні) системою класифікації і підтверджується сертифікатом, який видається спеціальним органом, сертифікаційною або іншою палатою. Варто зазначити, що відсутність єдиного підходу до категоризації готелів на практиці часто приводить до виникнення ситуації невідповідності між очікуваннями споживачів та рівнем їх витрат за послуги готелю. Дослідження свідчать, що ступінь задоволеності споживача не пов'язаний з специфічною категорією «якість» готелю, а залежить від здатності готелю задовольнити очікування споживача [1]. Це, в свою чергу, є наслідком невідповідності між однаковим класом готелю у різних країнах. Більше того, на нашу думку, сучасні підходи до класифікації готелів є радше внутрішньо орієнтовані (як чинник конкурентних переваг між виробниками готельних послуг), аніж зовнішньо (на потреби споживачів у єдиному розумінні того, який спектр і рівень послуг повинен забезпечувати готель певної категорії незалежно від регіону його розташування). Тому виникає необхідність в уніфікації системи категоризації готелів в розрізі диференційованих національних та регіональних систем з метою визначення їх взаємовідповідності в очах споживача.