Туристична індустрія Великобританії (ID:176837)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………….3
РОЗДІЛ 1. ПРИРОДНО-КЛІМАТИЧНІ УМОВИ, КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНІ ПАМ’ЯТКИ ТА РЕКРЕАЦІЙНІ РЕСУРСИ……………………………………….5
1.1 Природно-кліматичні умови…………………………………………………….5
1.2 Культурно-історичні пам’ятки ………………………………………………..10
1.3 Рекреаційні ресурси….........................................................................................16
Висновки до Розділу 1 ……………………………………………………………...23
РОЗДІЛ 2. РОЗВИТОК ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ У ВЕЛИКОБРИТАНІЇ…25
2.1 Історія становлення туризму у Великобританії………………………………25
2.2 Характеристика внутрішнього і зовнішнього туризму Великобританії……27
Висновки до Розділу 2………………………………………………………………32
РОЗДІЛ 3. ТУРИСТИЧНА ІНФРАСТРУКТУРА ВЕЛИКОБРИТАНІЇ………...34
3.1 Готельно-ресторанний комплекс……………………………………………...34
3.2 Транспортне забезпечення……………………………………………………..37
3.3 Проблеми та перспективи розвитку туристичної інфраструктури Великобританії……………………………………………………………………..39
Висновки до Розділу 3………………………………………………………………44
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...45
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………….47
Зразок роботи
У 2013 р фінансування цієї кампанії було збільшено на 50%, таким чином, в цілому воно складе 45 млн. ф. ст. на 2014–2016 рр. Дана кампанія має на увазі зустрічну фінансування: уряд забезпечує 23 млн. ф. ст. протягом кожного наступного фінансового року, решта фінансування планується отримати з приватного сектора. «Кампанія великого образу», яка стартувала в 2012 р, – рекламна кампанія, спрямована на підтримку бренду країни і створення її позитивного іміджу як туристичного напрямку [23].
Стратегія VisitBritain ставить за мету привернути 40 млн. туристів і заробити 31,5 млрд. ф. ст. на в’їзному туризмі до 2020 р що має створити додатково 200 тис. робочих місць у Великобританії в рік. Її ключовими завданнями є: вдосконалення способу Великобританії за кордоном за допомогою двох маркетингових кампаній; робота на виставках-ярмарках на ключових ринках з метою зміцнення образу Великобританії як туристичного напрямку, а також як місця проведення бізнес-подій і конференцій. Просування більшого числа регіонів Великобританії в якості туристичних напрямків; вдосконалення асортименту пропонованої продукції в рамках роботи, спрямованої на поліпшення загальновизнано незадовільної якості харчування і умов проживання середнього рівня; полегшення доступу в країну шляхом сприяння розвитку більшого числа повітряних маршрутів до Великобританії і спільна робота з міністерством внутрішніх справ і міністерством у справах Співдружності націй для вдосконалення процесу отримання візи.
У сьогоднішніх складних економічних умовах індустрія туризму розглядається урядом Великобританії як локомотив економічного зростання, який навіть в умовах економічного спаду може, як показав досвід, покладатися на зростання обсягів в’їзного туризму з країн з більш благополучною економічною ситуацією. Однак економічний спад змусив уряд піти на серйозне скорочення державного фінансування туристичним організаціям країни, перед якими проте ставляться амбітні і складні завдання підвищення обсягів в’їзного та внутрішнього туризму, а також успішної конкуренції індустрії в цілому на світовому ринку.
Зробивши підсумки можна зазначити, що туристична інфраструктура Великобританії є однією із най розвинутих у світі, згідно Всесвітньої туристичної організації Лондон є у десятці лідерів за відвідуваністю серед міст у світі. Сьогодні Великобританія за туристичним відвідуванням займає шосте місце в світі, вона поступово втрачає свою частку ринку, що пов’язано, насамперед, зі зростанням конкуренції на глобальному туристичному ринку.
На даному етапі сприянні розвитку туристичної інфраструктури інтенсивно працює уряд втілюючи різні проекти, зокрема: VisitBritain, GREAT Britain: You’re invited, GREAT Image Campaign, Plan for Growth
Інші роботи з даної категорії: