Зразок роботи
Дипломна робота на тему: «Організація освітнього туризму в Україні: стан та перспективи розвитку».
Робота складається зі вступу, трьох розділів основного матеріалу, висновків, списку використаних джерел та додатків.
У вступі відображається актуальність дипломної роботи, мета, завдання, а також наводяться предмет і об'єкт дослідження, наукова новизна, практична та теоретична згначущість.
У першому розділі дипломної роботи проводиться вивчення поняття туристичного продукту, його властивості, розглядаються сутність і напрямки освітнього туру, його в місце в системі туризму.
У другому розділі дипломної роботи дається специфіка розробки освітніх турів, представляється методологія розробки туристичного продукту в освітніх цілях, аналіз ринку.
У третьому розділі дипломної роботи представлена розробка нового навчального туру.
У висновках дипломної роботи наводяться основні результати проведеного дослідження.
ВСТУП
Актуальність теми. Туризм за своїми основними характеристиками не має яких-небудь принципових відмінностей від інших форм господарської діяльності. Тому всі істотні положення сучасного маркетингу можуть бути цілком застосовані і в туризмі.
У той же час в туризмі є своя специфіка, що відрізняє його як від торгівлі товарами, так і від інших форм послуг, оскільки тут продається і перше, і друге (за оцінками фахівців, частка послуг в туризмі складає 75%, товарів − 25%), і, крім того, послуги і товари споживаються в місці їх виробництва і в певній ситуації.
Результатом туристичної діяльності є туристичний продукт.
По суті, туристичний продукт − це будь-яка послуга, що задовольняє ті чи інші потреби туристів і підлягає оплаті з їх сторони.
Існує вузьке і широке трактування поняття «туристичний продукт».
Туристичний продукт у вузькому сенсі − це послуги кожного конкретного сектора туристської індустрії (наприклад, готельний продукт, турпродукт туроператора, транспортне підприємство і т. д.).
У широкому сенсі під «туристичним продуктом» розуміється комплекс товарів і послуг, що утворюють туристську поїздку (тур) або мають до неї безпосереднє відношення.
Основним туристичним продуктом є туристична путівка, тобто стандартний набір послуг (за бажанням туриста), який продається туристам в одному «пакеті». Туристичному продукту, поряд із загальними специфічними характеристиками послуг, притаманні свої відмінні риси.
Встановлення контактів із клієнтами ставить собі за мету переконати їх в тому, що передбачуване місце відпочинку і існуючі там служби сервісу, пам'ятки і очікувані вигоди повністю відповідають тому, що бажають отримати самі клієнти.
Розвиток припускає проектування нововведень, які дозволять знайти нові можливості для збуту. У свою чергу подібні нововведення повинні відповідати потребам і перевагам потенційних клієнтів.
Оцінюючи сучасні тенденції в туризмі можна відзначити, що у населення все більший інтерес набувають освітні тури, які нещодавно з'явилися на ринку.
У зв'язку зі сформованими тенденціями була визначена тема дипломної роботи «Організація освітнього туризму в Україні: стан та перспективи розвитку».
Актуальність дипломної роботи обумовлена тим, що на даний момент особливості розробки навчального туру вивчені не повною мірою, а попит на ринку перевищує пропозицію.
Мета дослідження полягає в створенні нового навчального туру.
Об'єктом дослідження дипломної роботи є освітній туризм.
Предметом дослідження дипломної роботивиступає навчальний туристичний продукт.
Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити такі завдання:
1) вивчити теоретичні основи розробки освітнього туру;
2) розглянути особливості просування і реалізації навчального туру;
3) провести аналіз попиту і пропозиції на навчальні тури;
4) розробити новий навчальний тур.
Для вирішення поставлених завдань використані такі методи дослідженняяк вивчення, узагальнення, описовий, історичний, з’ясувальний, аналіз, синтез, узагальнення, розрахунково-аналітичний метод.
Теоретична значущість дипломної роботи обумовлена тим, що в даній роботі проводиться вивчення основ розробки навчального туру.
Практична значущість дипломної роботи обумовлена тим, що розроблений навчальний тур при подальшій реалізації можна перетворити в новий туристичний продукт, що спричинить за собою його попит на ринку туріндустрії серед потенційних клієнтів.
Наукова новизна дипломної роботи полягає в характеристиці освітнього туризму, на основі якого мною розроблено програму спортивно-навчального туру «По футбольним клубам Бундесліги».
Структура дослідження. Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів основного матеріалу, висновків та списку використаної літератури.
У вступі відображається актуальність дипломної роботи, мета, завдання, а також наводяться предмет і об'єкт дослідження, наукова новизна, практична та теоретична згначущість.
У першому розділі дипломної роботи проводиться вивчення поняття туристичного продукту, його властивості, розглядаються сутність і напрямки освітнього туру, його в місце в системі туризму.
У другому розділі дипломної роботи дається специфіка розробки освітніх турів, представляється методологія розробки туристичного продукту в освітніх цілях, аналіз ринку.
У третьому розділі дипломної роботи представлена розробка нового навчального туру.
У висновках дипломної роботи наводяться основні результати проведеного дослідження.