0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Організація освітнього туризму в Україні: стан та перспективи розвитку» (ID:178508)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 111
Рік виконання: 2017
Вартість: 3500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ …………………………………………………………………………………5 1ХАРАКТЕРИСТИКА ОСВІТНЬОГО ТУРИЗМУ………………………………8 1.1 Класифікація видів туризму і місце освітнього туризму в ній ………………8 1.2 Види освітнього туризму ……………………………………………………...30 1.3 Програми освітнього туризму ………………………………………………...36 2 АНАЛІЗ ПОПИТУ І ПРОПОЗИЦІЇ НА ОСВІТНІ ТУРИ В УКРАЇНІ ……….42 2.1 Дослідження попиту українських споживачів на освітні тури ……………..42 2.2 Аналіз пропозиції українських турфірм із організації освітніх турів в Україні……………………………………………………………………………...47 3РОЗРОБКА ПРОГРАМИ СПОРТИВНО-НАВЧАЛЬНОГО ТУРУ «ПО ФУТБОЛЬНИМ КЛУБАМ БУНДЕСЛІГИ» ……………………………………..71 3.1 Розробка програми спортивно-навчального туру …………………………...71 3.2 Калькуляція вартості туру …………………………………………………….82 3.3. Шляхи вдосконалення освітнього туризму в Україні ………………………88 Висновки…………………………………………………………………………...98 Список використаних джерел …………………………………………………...101 ДОДАТКИ………………………………………………………………………....106
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Дипломна робота на тему: «Організація освітнього туризму в Україні: стан та перспективи розвитку». Робота складається зі вступу, трьох розділів основного матеріалу, висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі відображається актуальність дипломної роботи, мета, завдання, а також наводяться предмет і об'єкт дослідження, наукова новизна, практична та теоретична згначущість. У першому розділі дипломної роботи проводиться вивчення поняття туристичного продукту, його властивості, розглядаються сутність і напрямки освітнього туру, його в місце в системі туризму. У другому розділі дипломної роботи дається специфіка розробки освітніх турів, представляється методологія розробки туристичного продукту в освітніх цілях, аналіз ринку. У третьому розділі дипломної роботи представлена розробка нового навчального туру. У висновках дипломної роботи наводяться основні результати проведеного дослідження. ВСТУП Актуальність теми. Туризм за своїми основними характеристиками не має яких-небудь принципових відмінностей від інших форм господарської діяльності. Тому всі істотні положення сучасного маркетингу можуть бути цілком застосовані і в туризмі. У той же час в туризмі є своя специфіка, що відрізняє його як від торгівлі товарами, так і від інших форм послуг, оскільки тут продається і перше, і друге (за оцінками фахівців, частка послуг в туризмі складає 75%, товарів − 25%), і, крім того, послуги і товари споживаються в місці їх виробництва і в певній ситуації. Результатом туристичної діяльності є туристичний продукт. По суті, туристичний продукт − це будь-яка послуга, що задовольняє ті чи інші потреби туристів і підлягає оплаті з їх сторони. Існує вузьке і широке трактування поняття «туристичний продукт». Туристичний продукт у вузькому сенсі − це послуги кожного конкретного сектора туристської індустрії (наприклад, готельний продукт, турпродукт туроператора, транспортне підприємство і т. д.). У широкому сенсі під «туристичним продуктом» розуміється комплекс товарів і послуг, що утворюють туристську поїздку (тур) або мають до неї безпосереднє відношення. Основним туристичним продуктом є туристична путівка, тобто стандартний набір послуг (за бажанням туриста), який продається туристам в одному «пакеті». Туристичному продукту, поряд із загальними специфічними характеристиками послуг, притаманні свої відмінні риси. Встановлення контактів із клієнтами ставить собі за мету переконати їх в тому, що передбачуване місце відпочинку і існуючі там служби сервісу, пам'ятки і очікувані вигоди повністю відповідають тому, що бажають отримати самі клієнти. Розвиток припускає проектування нововведень, які дозволять знайти нові можливості для збуту. У свою чергу подібні нововведення повинні відповідати потребам і перевагам потенційних клієнтів. Оцінюючи сучасні тенденції в туризмі можна відзначити, що у населення все більший інтерес набувають освітні тури, які нещодавно з'явилися на ринку. У зв'язку зі сформованими тенденціями була визначена тема дипломної роботи «Організація освітнього туризму в Україні: стан та перспективи розвитку». Актуальність дипломної роботи обумовлена тим, що на даний момент особливості розробки навчального туру вивчені не повною мірою, а попит на ринку перевищує пропозицію. Мета дослідження полягає в створенні нового навчального туру. Об'єктом дослідження дипломної роботи є освітній туризм. Предметом дослідження дипломної роботивиступає навчальний туристичний продукт. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити такі завдання: 1) вивчити теоретичні основи розробки освітнього туру; 2) розглянути особливості просування і реалізації навчального туру; 3) провести аналіз попиту і пропозиції на навчальні тури; 4) розробити новий навчальний тур. Для вирішення поставлених завдань використані такі методи дослідженняяк вивчення, узагальнення, описовий, історичний, з’ясувальний, аналіз, синтез, узагальнення, розрахунково-аналітичний метод. Теоретична значущість дипломної роботи обумовлена тим, що в даній роботі проводиться вивчення основ розробки навчального туру. Практична значущість дипломної роботи обумовлена тим, що розроблений навчальний тур при подальшій реалізації можна перетворити в новий туристичний продукт, що спричинить за собою його попит на ринку туріндустрії серед потенційних клієнтів. Наукова новизна дипломної роботи полягає в характеристиці освітнього туризму, на основі якого мною розроблено програму спортивно-навчального туру «По футбольним клубам Бундесліги». Структура дослідження. Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів основного матеріалу, висновків та списку використаної літератури. У вступі відображається актуальність дипломної роботи, мета, завдання, а також наводяться предмет і об'єкт дослідження, наукова новизна, практична та теоретична згначущість. У першому розділі дипломної роботи проводиться вивчення поняття туристичного продукту, його властивості, розглядаються сутність і напрямки освітнього туру, його в місце в системі туризму. У другому розділі дипломної роботи дається специфіка розробки освітніх турів, представляється методологія розробки туристичного продукту в освітніх цілях, аналіз ринку. У третьому розділі дипломної роботи представлена розробка нового навчального туру. У висновках дипломної роботи наводяться основні результати проведеного дослідження.