0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Сучасні засади мотивації в туризм (ID:179711)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 65
Рік виконання: 2017
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МОТИВАЦІЇ В ТУРИЗМІ 1.1. Сутність і значення мотивації в туризмі 1.2. Особливості і фактори мотивації в туризмі 1.3. Характеристика методів дослідження мотивації в туризмі РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МОТИВАЦІЇ У САНАТОРІЇ «СОНЯЧНЕ ЗАКАРПАТТЯ» 2.1. Характеристика діяльності санаторію «Сонячне Закарпаття» 2.2. Аналіз мотивації персоналу санаторію «Сонячне Закарпаття» 2.3. Оцінка мотивації вибору туристичного продукту санаторію «Сонячне Закарпаття» РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ У САНАТОРІЇ «СОНЯЧНЕ ЗАКАРПАТТЯ» 3.1. Оптимізація процесу використання мотивації у санаторії «Сонячне Закарпаття» 3.2. Впровадження заходів щодо удосконалення мотивації персоналу та вибору туристичного продукту санаторію «Сонячне Закарпаття» ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1. Сутність і значення мотивації в туризмі Туризм давно став нагальною потребою і невід'ємною частиною життя людини. Прагнення людини до різноманітності вражень набуває чітких обрисів, коли людина приходить до рішення провести вільний час поза домом, розраховуючи із зміною місць зняти нервову напругу і втому, що породжуються роботою. Чим людина керується при виборі поїздки, місця туристичного призначення, характеру діяльності під час подорожі? Що змушує її зробити так, а не інакше? Одним з ключових моментів, що дозволяють відповісти на ці питання, є мотивація подорожі і вибору туристичного продукту [28, с. 79]. Довгостроковий успіх підприємства значною мірою залежить від його вміння впливати на поведінку споживачів. Із цим пов’язана необхідність управління поведінкою споживачів, так як «здатність компанії породжувати в людині бажані враження визначатиме її успіх на глобальному ринку» [47]. У 1943 р. психолог Абрагам Маслоу виокремив п’ять категорій людських потреб, що визначають людську поведінку та розташував їх у певній ієрархії. В основі цієї ієрархії, що має форму піраміди, лежать первинні потреби (їжа, вода, житло), а на вершині – більш високі індивідуальні запити (визнання, самовираження). Потреба – це нестаток суб’єкта у чомусь, без чого його життєдіяльність є або видається неповноцінною, мотивація – динамічний процес внутрішнього, психологічного та фізіологічного управління поведінкою, який включає його ініціацію, спрямування, організацію та підтримку, а мотив – внутрішня стійка психологічна причина поведінки чи вчинку людини [23, с. 16], обґрунтоване рішення задовольнити або не задовольнити зазначену потребу за наявних обставин. 2.3. Оцінка мотивації вибору туристичного продукту санаторію «Сонячне Закарпаття» В умовах ринкових відносин в системі обслуговування населення країни все більшого значення набуває цілеспрямована боротьба за покупців (клієнтів). У повсякденній практиці довірчі відносини з клієнтом грають настільки серйозну роль, що від якості цих відносин залежить успішність діяльності санаторіїв, тривалість співпраці з клієнтами, стан здоров'я відпочиваючих, ймовірність повторного звернення і залучення нових клієнтів за рекомендаціями вдячних і задоволених медичними послугами споживачів. Результатом всього цього є підвищення фінансового благополуччя санаторіїв. Завоювання довіри клієнтів вимагає постійної, чітко визначеної та спланованої стратегії санаторію. З цією метою можуть використовуватися більш досконалі механізми стимулювання продажу, додаткової мотивації, іміджева складова. Основна маса людей за своєю природою консервативна. Люди більш схильні купувати путівки в один і той же санаторій, який виправдав його довіру і не бачать необхідності змінювати місце відпочинку в подальшому. Тому необхідно прагнути до завоювання постійних клієнтів. При наявності таких попит на путівки буде мати більш-менш стійкий і стабільний характер. Найважливішою складовою частиною маркетингової діяльності санаторію «Сонячне Закарпаття» є вдосконалення механізму продажу путівок і використання комплексу методів для залучення покупців до покупки послуг санаторію. Під механізмом стимулювання збуту розуміється використання таких видів маркетингової діяльності, які в тій чи іншій мірі формують покупки путівок потенційними клієнтами, на основі чого підвищується результативність діяльності санаторію «Сонячне Закарпаття».