0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Туроперейтинг. Гастрономічний тур (ID:179815)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 21
Рік виконання: 2017
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП І. Теоретична частина 1.1 Особливості організації та проведення гастрономічного туру 1.2 Турпроектування як початкова стадія туроперейтингу 1.3 Правила та порядок складання програми перебування туристів ІІ. Практична частина 2.1 Проект програми обслуговування гастрономічного туру 2.2 Програма обслуговування (попередня) 2.3 Програма перебування 2.4 Технологічна карта туру ВИСНОВОК СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1 Особливості організації та проведення гастрономічного туру Гастрономічний тур як послуга - це щось більше, ніж просто подорож, оскільки він є добре продуманим комплексом заходів для дегустації традиційних в певній місцевості страв, а також окремих інгредієнтів, які не зустрічаються більше ніде в світі чи країні, та мають особливий смак. Гастрономічні тури зазвичай розраховані як на вікенд, так і на 5-8 днів. Причому в тур може бути включено не тільки відвідування кращих ресторанів, але і участь в технології приготування страв, традиційному святі з культурною програмою, екскурсії на підприємства, а також відвідування кулінарних і винних курсів. Для організації гастрономічного туру слід правильно поставити цілі і завдання, визначити ресурси і можливості тієї чи іншої території. Від цього буде змінюватися концепція розробленого туру, об'єкти показу і форма роботи з туристами на маршруті. По-перше, інтерес організаторів і туристів викликає задана територія, на якій є харчова сировина для гастрономічного туру. По-друге, увага туристів може привернути переробка цієї сировини, тобто технології, що застосовуються на підприємствах з виробництва кінцевого продукту. По-третє, необхідно організувати дегустацію отриманого продукту, яка є однією з найпопулярніших форм роботи з екскурсантами. По-четверте, бажана наявність точки продажу для придбання даного продукту для особистого вживання і як сувенір. Однією з форм роботи є музей при підприємстві або окремий музейний комплекс, що розповідає про історію виготовлення продукту, вдосконалення технологій збору і переробки сировини. Плюсом є наявність майданчика з можливістю проведення майстер-класів, дегустацій і тематичних свят.