0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

1. Кваліфікаційні вимоги до кадрового складу працівників туроператора і тур агента. 2. Види сертифікації закладів розміщення в Україні (ID:179990)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 8
Рік виконання: 2016
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 1. Кваліфікаційні вимоги до кадрового складу працівників туроператора і турагента 2. Види сертифікації закладів розміщення в Україні Висновок Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Кваліфікаційні вимоги до кадрового складу працівників туроператора і турагента Однією з основних проблем розвитку туризму в нашій країні можна вважати нестачу кваліфіковано підготовлених кадрів. Це підтверджує необхідність організації і вдосконалення спеціального туристського освіти, підготовки кваліфікованих кадрів, здатних підняти туризм до висот міжнародного рівня за допомогою оптимального проектування навчального процесу та дидактично адекватного комплексу навчально-методичної літератури. Підвищення ефективності підготовки професійних кадрів туристської кваліфікації в значній мірі обумовлено взаємозв’язками з практичною діяльністю, технологічними процесами сучасного туроперейтінгу [5, с. 102]. Соціально-економічні трансформації, процеси глобалізації, інтеграції, гуманізації та інформатизації суспільства висувають принципово нові вимоги до професійної діяльності майбутніх фахівців сфери туризму. Сьогодні конкурентоспроможність країни на світовому туристському ринку меншою мірою визначається наявністю туристських ресурсів. Пріоритетним є «людський фактор»: здатність максимально задовольняти потреби туриста, забезпечувати високий технологічний рівень обслуговування, адаптуватися до умов швидкозмінного інноваційного середовища.