066 005 53 74
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Працюємо
без вихідних!
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

1. Запропонуйте свій варіант короткого і розширеного формулювання місії туристичної компанії. 2. За даними Інтернету навести приклади формулювання місії будь-якої іноземної або вітчизняної туристичної компанії (Місія турфірми ClavisTour, Росія). 3. За спи (ID:180025)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 6
Рік виконання: 2016
Вартість: 40
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Завдання 1. Запропонуйте свій варіант короткого і розширеного формулювання місії туристичної компанії Завдання 2. За даними Інтернету навести приклади формулювання місії будь-якої іноземної або вітчизняної туристичної компанії (Місія турфірми ClavisTour, Росія) Завдання 3. За списком рекомендованих джерел підготувати коротку довідку «Особливості зовнішнього макросередовища туристичного бізнесу в Україні» СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Завдання 3. За списком рекомендованих джерел підготувати коротку довідку «Особливості зовнішнього макросередовища туристичного бізнесу в Україні» Туристичний бізнес в Україні протягом 2010 - 2015 рр. переживав як злети (2010-2012), так і падіння (2014/2015). Причина такої ситуації - особливості зовнішнього макросередовища, на яке туристичний ринок реагує дуже чуттєво. А попит на туризм взагалі досить еластичний, звідси і спад майже на 70%. Для того, щоб людина цікавилася турами, необхідно, щоб вона була впевнена у завтрашньому дні. А таких щасливців небагато - більшість громадян не готова розлучатися із заощадженнями. Причини суттєвої зміни макросередовища: важка політична, економічна, соціальна, і нарешті фінансова ситуація, різкі стрибки курсу гривні і ріст безробіття. Демографічний фактор. Як відомо, в Україні в структурі населення значну питому вагу займають пенсіонери та літні люди, частка яких загальній структурі населення складає 20% (The World Factbook). Нажаль, доходи більшості з них не дозволяють покупку турів. Значно погіршила демографічну ситуацію війна на сході України. Люди, які могли б бути потенційними покупцями турпослуг, опинилися або в лавах військовослужбовців, стали вимушеними мігрантами або повністю/частково втратили доходи.