0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

1. Запропонуйте свій варіант короткого і розширеного формулювання місії туристичної компанії. 2. За даними Інтернету навести приклади формулювання місії будь-якої іноземної або вітчизняної туристичної компанії ( Місія турфірми «Сто доріг», Росія; Місія ту (ID:180027)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 6
Рік виконання: 2016
Вартість: 40
Купити цю роботу
Зміст
Завдання 1. Запропонуйте свій варіант короткого і розширеного формулювання місії туристичної компанії Завдання 2. За даними Інтернету навести приклади формулювання місії будь-якої іноземної або вітчизняної туристичної компанії ( Місія турфірми «Сто доріг», Росія; Місія турфірми ІдрисКа Тур, Україна) Завдання 1. За списком рекомендованих джерел підготувати коротку довідку «Особливості зовнішнього макросередовища туристичного бізнесу в Україні» СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Завдання 1. За списком рекомендованих джерел підготувати коротку довідку «Особливості зовнішнього макросередовища туристичного бізнесу в Україні» Згідно щорічного Звіту конкурентоспроможності країн у галузі туризму та подорожей за 2015 рік, Україна за часів незалежності тільки у 2008 році розпочала першу масштабну компанію по розвитку туризму за державної підтримки «Україна запрошує». Далі крива на графіку різко йде на спад… У тому ж, 2008 році, крива інвестицій в туризм досягла рекордної, 3% відмітки. І знову різкий спад. Особливістю макросередовища в Україні є відсутність стабільності більшості з перерахованих факторів, негативні перетворення політичного, міжнародного, соціального, економічного середовищ, і їх динамічне погіршення протягом останніх років зафіксовано у The World Factbook. Перелічені фактори не мають прямого впливу на функціонування туристичної сфери, але безумовно відображаються на ній. І хоча за світовим рейтингом легкості ведення бізнесу Україна посідає 80 - те місце, а за легкістю створення власного бізнесу - 20-те серед 190 країн, наразі це не рятує ситуацію в туристичному бізнесі.