0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління службою конференц-сервісу суб'єкта готельного або ресторанного бізнесу (ID:234113)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 46
Рік виконання: 2022
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МЕНЕДЖМЕНТУ КОНФЕРЕНЦ-СЕРВІСУ 1.1. Сутність менеджменту конференц-сервісу 1.2. Особливості управління службою конференц-сервісу РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБОЮ КОНФЕРЕНЦ-СЕРВІСУ ГОТЕЛЮ «RAMADA ENCORE KIEV» 2.1. Організаційно-економічна характеристика готелю «Ramada Encore Kiev» 2.2. Оцінка системи управління службою конференц-сервісу готелю «Ramada Encore Kiev» РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБОЮ КОНФЕРЕНЦ-СЕРВІСУ ГОТЕЛЮ «RAMADA ENCORE KIEV» 3.1. Удосконалення роботи служби конференц-сервісу готелю «Ramada Encore Kiev» 3.2. Заходи з удосконалення ефективності роботи персоналу конференц-сервісу готелю «Ramada Encore Kiev» ВИСНОВКИ СПИСОК ЛІТЕРАТУРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тел/вайбер: (068)845-40-04