0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОРГАНІЗАЦІЯ ВЕЧІРНЬОЇ АНІМАЦІЇ В КУРОРТНИХ ГОТЕЛЯХ (ID:260143)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 113
Рік виконання: 2013
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП ......................................................................................................................... 7 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНІМАЦІЇ, ЯК СКЛАДОВОЇ КУРОРТНИХ ГОТЕЛІВ ........................................................................................... 11 1.1. Поняття і специфіка курортного готелю ......................................................... 11 1.2. Поняття та види анімації ................................................................................... 16 1.3. Історія та розвиток анімації .............................................................................. 27 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ФОРМУВАННЯ АНІМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В КУРОРТНИХ ГОТЕЛЯХ ......................................................................................... 34 2.1. Технологічний процес створення анімаційних програм ............................... 34 2.2. Структура управління анімаційною діяльністю в курортних готелях ......... 39 2.3.Особливості створення анімаційних програм з гостями різних категорій.... 53 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ВЕЧІРНЬОЇ АНІМАЦІЇ КУРОРТНИХ ГОТЕЛІВ СВІТУ ТА УКРАЇНИ .................................................................................................................. 67 3.1. Організація анімаційних послуг на прикладі «IBEROTEL LAMAYA RESORT», 5*, Єгипет............................................................................................... 67 3.1.1.Досвід організації вечірньої анімації в готелі «IBEROTEL LAMAYA RESORT».. 67 3.1.2. Етапи підготовки та проведення шоу-програм в готелі «IBEROTEL LAMAYA RESORT».............. …………………...................................................... 80 3.2. Анімаційні програми курортного готелю «Ателика Таврида», Україна ..... 88 3.3. Шляхи покращення організації вечірньої анімації в курортних готелях України ...................................................................................................................... 95 ВИСНОВКИ ............................................................................................................ 103 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ............................................................... 106 ДОДАТКИ ............................................................................................................... 113
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 3 АНАЛІЗ ВЕЧІРНЬОЇ АНІМАЦІЇ КУРОРТНИХ ГОТЕЛІВ СВІТУ ТА УКРАЇНИ 3.1. Організація анімаційних послуг на прикладі готелю «IBEROTEL LAMAYA RESORT» 5*, Єгипет 3.1.1. Досвід організації вечірньої анімації в готелі «IBEROTEL LAMAYA RESORT» Вечірня анімаційна прогама в готелі це дуже важлива частина сукупності всієї анімаційної діяльності. Вдало організована вечірня програма підвищує рівень задоволенності туриста та сприяє на загальну думку про рівень професіоналізму анімаційних послуг в готелі. Розглянемо організацію вечірньої анімації на прикладі готелю «Iberotel Lamaya Resort». «Iberotel Lamaya Resort» (Іберотель Ламая Ризорт) - це сімейний готель, який знаходиться на березі моря, в курортному м. Марса Алам, в районі Корая Бей і близько трьох годин від аеропорту Хургади. Загальна площа готелю - 35 000 кв.м. Місткість - 1282 гостя. Дата відкриття - 2005 рік. Побудований у вишуканому арабському стилі. Значну роль в цьому готелі відіграють анімаційні послуги. Вибір конкретних форм анімаційної діяльності, залежить від можливостей матеріально-технічної бази готелю, його місцерозташування і наявності інфраструктури, контингенту відпочиваючих, рівня професійної підготовки працівників дозвільної сфери. Також під час вечірньої програми можна зустріти тих гостей, з якими не вдалося познайомитись на протязі дня і потрібно справити на них позитивне враження. Для цього вечірня анімація планується дуже ретельно, враховуючи те, для яких груп людей вона проводиться. Треба знати як правильно розподілити час та місце де можна організувати цікаву розважальну програму. Зазвичай на теріторії готелю розташований амфітеатр, в якому проходить вечірня програма. Але для надання більшої зацікавленості зі сторони гостей, додатково можна влаштовувати різноманітні розважальні дії в інших місцях готелю. Це залежить від фантазійних здібностей самих аніматорів та їх професійного рівня. Для підвищення якості обслуговування в кожному готелі проводяться різні системи опитування туристів. В готелі «Iberotel Lamaya Resort» проводиться спеціальна система анкетування, яка називається GSI (Guest Satisfaction Index). GSI (Guest Satisfaction Index) - індекс задоволеності гостей, є мірою того, наскільки послуги, що надаються готелем, відповідають або перевершують очікування гостей. Дослідження і оцінка задоволеності відпочиваючих допомагає краще зрозуміти запити і потреби туристів для того, щоб вдосконалювати якість обслуговування. GSI проводиться чотири рази на місяць, у заздалегіть визначені дати, які повідомляються керівництву готелю, на початку місяця. Під час вечері, на вході в ресторан, кожному відпочиваючиму видається спеціальна анкета, де він позначає який, на його думку, рівень обслуговування кожного відділу в цьому готелі. Та, за бажанням, прокоментувати стан його задоволеності. На рисунку 3.1 можна побачити як виглядає одна з частин анкети GSI, яка відноситься до відділу Анімації. Very Good Good Bad Sehr Gut Gut Sch lecht Очень хопошо Hормпльно Плохо Animation, Анимация - Day /Tag / День - Evening /Abend / Вечер - Kids / Kinder / Дети          Suggestions / Empfehlen / Рекомендации ………………………………………………………………… ………………………………………………………………… Рис. 3.1 Анкета індексу задоволеності гостей (GSI) в готелі «Iberotel Lamaya Resort» Після закінчення цього анкетування підраховують бали, які набрали кожне з відділів готелю. На основі отриманих результатів керівництво готелю робить певні висновки, виявляються сильні і слабі сторони кожного відділення та приймаються певні міри. В кінці місяця підраховується середній бал і за підсумками результатів відділенню, яке не набрало потрібного балу, відраховують 25% від заробітної плати. Це надає працівникам додаткового стимулу тримати високий рівень своєї праці та піклуватися про гостей належним чином. Отже, для того щоб отримати належний результат в кінці кожної неділі, треба проробляти тяжку роботу, кожного дня. Вечірня анімаційна програма готелю «Iberotel Lamaya Resort» дуже обширна, включає величезну кількість шоу, розважальних програм та конкурсів, тематичних вечорів та різноманітні програми для дітей. ЇЇ можна розділити на декілька малих категорії: - вечірня програма для дітей (Kid’s evening program); - додаткова програма (Extra program); - шоу (Shows); - вечірки (Party)