СФЕРА ГОСТИННОСТІ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ КУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ (ID:261717)
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………3
РОЗДІЛ 1. ПИТАННЯ ГОСТИННОСТІ У НАУКОВІЙ ПЛОЩИНІ…...6
1.1. Стан вивчення проблеми гостинності…………………..……………6
1.2. Понятійний апарат сфери гостинності в європейському культурному просторі…………………………………………………………...13
РОЗДІЛ 2. ГОСТИННІСТЬ В АНТИЧНОСТІ ТА В ДОБУ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ………………………………………………………………24
2.1. Риси гостинності в Стародавній Греції та Стародавньому Римі…24
2.2. Гостинність у добу Середньовіччя………………………………….35
РОЗДІЛ 3. ТРАНСФОРМАЦІЯ ГОСТИННОСТІ В ПРОЦЕСІ СТАНОВЛЕННЯ МОДЕРНОГО СУСПІЛЬСТВА……………………………52
3.1.Соціокультурні чинники еволюції гостинності в Західній Європі…………………………………………………………………………….52
3.2. Гостинність в культурному просторі європейського індустріального міста……………………………………………………………61
ВИСНОВКИ……………………………………………………………….85
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………...89
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми. Поняття гостинності є типовим практично для всіх культур та народів, втім зміст, який вкладався у це поняття у всіх народів мав своє значення, інколи доволі відмінне, що часом викликало непорозуміння на рівні побутового спілкування. У традиційному розумінні гостинність передбачає привітне, дружнє ставлення до людини, що має статус «гостя». У сьогоднішньому світі це поняття переросло у цілу індустрію гостинності, що передбачає забезпечення певного рівня комфорту, безпеки, задоволення базових потреб, розваг тощо для подорожуючого. Ці складові є обов’язковими елементами і для країни, яка приймає туристів, і для окремих туристичних чи готельних підприємств, що надають туристам відповідні послуги....
РОЗДІЛ 1. ПИТАННЯ ГОСТИННОСТІ У НАУКОВІЙ ПЛОЩИНІ
1.1. Стан вивчення проблеми гостинності.
Феномен гостинності виник досить давно, відповідно і інтерес до нього також має давню історію. Перші згадки про гостинність містять переважно фрагментарну інформацію, зафіксовану мандрівниками, географами про риси вдачі, звичаї, традиції різних народів світу. Підтвердженням цього є праці античних авторів. Етнографічний підхід до розуміння гостинності започатковує в добу античності давньогрецький історик Геродот описом звичаїв, традицій, способів життя населення тих земель, які він відвідував під час своїх подорожей [29]. Це, як стверджує французький вчений Ф. Арьєс, є свідченням цікавості й допитливості давніх греків і тому він розглядає Геродота, перш за все, як туриста...
Інші роботи з даної категорії: