0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Розвиток гірськолижного туризму в Україні». (ID:271579)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 69
Рік виконання: 2017
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………………..5 РОЗДІЛ 1 НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ РЕКРЕАЦІЙНИХ ЗОН ГІРСЬКОЛИЖНОГО ТУРИЗМУ……………………………………………..7 1.1 Теоретичні засади розвитку рекреаційних зон туристичного призначення, їх характер та цілі ……………………………………………………………………...7 1.2 Моделі розвитку місць туристичного призначення гірськолижного туризму……………………………………………………………………………...14 1.3 Мотиваційні аспекти вибору місць гірськолижного туризму……………………………………………………………………………...20 РОЗДІЛ 2 СУЧАСНИЙ СТАН РОЗВИТКУ ГІРСЬКОЛИЖНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ …………………………………………………………………………….27 2.1 Аналіз сучасного стану розвитку лижного туризму ………………………..27 2.2 Потенціал гірськолижних курортів України ………………………………...34 2.3 Дослідження соціально-економічної ситуації в гірських районах Українських Карпат………………………………………………………………...41 РОЗДІЛ 3 РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ГІРСЬКОЛИЖНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ ………………………………………………………………………….47 3.1 Стратегія сталого розвитку гірських територій в Україні ………………………………………………………………………………47 3.2 Рекомендації із застосування моделі «Євростиль» для гірськолижного туризму в Україні…………………………………………………………………...53 3.3 Розробка рекомендацій з розвитку гірськолижного туризму в Україні ………………………………………………………………………………56 ВИСНОВОК ………………………………………………………………………..60 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………………...63 ДОДАТКИ……………………………………………………………………..........66
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
3.2 Рекомендації із застосування моделі «Євростиль» для гірськолижного туризму в Україні Туризм - діяльність, яка найчастіше асоціюється з відпочинком, дозвіллям, спортом і спілкуванням з культурою і природою. Після п'ятдесяти років феноменального зростання туристська індустрія стала більш комплексною і складною. В даний час вона досягла такого етапу, на якому потрібно активізувати дослідження традиційних та нових сегментів ринку, споживчих переваг [6]. Вихід України на світовий ринок з конкурентоспроможним «гірськолижним» продуктом значною мірою визначається перспективністю політики соціально-економічної реконструкції регіону. Практична реалізація такої грамотної політики забезпечила б необхідні соціально та екологічно орієнтовані зміни у всіх галузях господарства вітчизняного Карпатського регіону. Серед міжнародних програм особливе місце посідає Карпатська конвенція 2003 р., основна мета якої — бути інструментом сприяння стійкому розвитку регіону шляхом узгодження місцевого розвитку з природоохоронними інтересами. Зокрема через стабільний розвиток туризму. Реалізація відповідних програм також сприяє покращанню «туристичного» інвестиційного клімату в Карпатському регіоні, а це — використання кредитних ліній та залучення кредитів, використання міжнародних програм для малого та середнього бізнесу. Цікавим та досить корисним є міжнародний досвід з розвитку гірськолижного туризму на прикладі Польщі, Словаччини та Туреччини (табл. 3.2). Таблиця 3.2 – Приклади міжнародного досвіду з розвитку гірськолижного туризму Приклад моделі Характеристика Двостороння модель Польсько-Словацькі Татри У Польщі (зокрема курорт Закопане) йому дала поштовх продумана державна політика, яка була зорієнтована на зовнішній попит. Держава надала колосальну підтримку малому і середньому бізнесу, вручивши їм розбудову матеріальної та спеціалізованої транспортної інфраструктури. Словаччина, чиї традиції розвитку гірськолижного туризму сягають ще часів соцтабору, втратила свої позиції з розпадом країни і не маючи централізованої підтримки держави, орієнтується у своєму розвитку на приватну ініціативу, віддавши готелі та підйомники до рук акціонерним товариствам. Гірськолижний туризм розвивається тут значно повільнішими темпами, ніж у сусідній Польщі, хоча країна має більший природно- ресурсний потенціал. Турецька модель Приклад ринкової орієнтації, де з одного боку, внутрішній попит дав поштовх розбудові Продовження таблиці 3.2 гірськолижних центрів місцевого значення, а з іншого — зростання зовнішнього попиту на відповідний вид туризму стало каталізатором створення нових альтернативних гірськолижних курортів, орієнтованих на міжнародний ринок. Усі готелі в гірськолижних центрах побудовані за кошти приватних підприємців. При цьому з часу побудови нового готелю держава звільняє господарів від податків на термін від п’яти років і надає значну підтримку в рекламі вітчизняного турпродукту на міжнародному ринку. У залежності від конкретної країни, а в моєму випадку це Україна система «Євростиль» може складатися із шістнадцяти різних стилів життя, отриманих у результаті дослідження серій різноманітних аналізів. З попереднього розділу було з’ясовано, що карта поділена на чотири сектори, такі як: сектор «Рух», сектор «Устрій (звички)», сектор «Матеріальні блага» та сектор «Моральні цінності». Типологія системи «Євростиль» застосовуюється двома способами: прийняттям стилю життя як уже готового сегмента ринку (пряме застосування) чи з використанням способу життя як додаткового критерію для повної характеристики уже визначеного сегмента (непряме використання). Непряме використання типології системи «Євростиль» за допомогою визначення потенційних можливостей клієнта є могутнім засобом при розробці стратегії маркетингу. Аналіз починається зі збору інформації про гостя і тільки потім складаються дві групи євростилей по п'ять у кожній групі. Система кваліфікується як готовий сегмент за умови, що його члени значно відрізняються від членів інших стилів життя такими ознаками: число відвідувань, мотиви подорожей та використання туристичних послуг. Рисунок 3.4 - Карта моделі «Євростиль» гірськолижного туризму в Україні Проаналізувавши відгуки на форумі та опитавши людей, які відвідали гірськолижні курорти України (близько 50 осіб) я дійшла висновку, що діаметр кружків та відсотків на (рис. 3.4) показує частку кожного із 8 стилів життя і відповідно до цього найпоширенішим та з високим рівнем повторних відвідувань країни є образи «Роккі», «Піонер» та «Дефенс» разом вони складають 78% від загальної кількості опитуваних. Стилі з низьким рівнем, такі, як «Прудент», «Скаут» та «Мораліст» складають разом 6% від загальної кількості опитуваних. Стилі із середнім рівнем не розглядаються. Також дослідження показало, що між гостями існують такі розходження: • вік в середньому від 35 років до 45 років; • частка міських мандрівників - 10%; • частка пенсіонерів - 6%; • середня тривалість подорожі - 10 ночей. Отже, якщо порівнювати стилі життя в Україні та США то домінують тут стилі «Роккі» і «Дефенс». Люди, що дотримуються цих стилів, прагнуть одержати освіту, придбати новий досвід, відвідати музеї й інші культурні центри.