0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування системи якості послуг туристичного підприємства (ID:275745)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 100
Рік виконання: 2018
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
2018 р., 100 ст. ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СИСТЕМИ ЯКОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 1.1 Система якості туристичного продукту як основа розвитку стандартизації рекреаційних послуг в Україні 1.2 Вплив якісного обслуговування на розвиток туристичної галузі 1.3 Формування управлінських цілей, як етап створення системи якості на туристичному підприємстві Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «АЛИТАС-ТУР» 2.1. Загальна характеристика діяльності та основні показники фінансово-господарської діяльності ТОВ «АЛИТАС-ТУР 2.2 Аналіз внутрішньої і зовнішньої діяльності ТОВ «АЛИТАС-ТУР» на туристичному ринку 2.3. Аналіз системи управління якістю на підприємстві Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3 ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО РОЗРОБКИ ТА РЕАЛІЗАЦІІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ТОВ «АЛИТАС-ТУР» 3.1 Розробка заходів щодо вдосконалення системи якості туристичних послуг ТОВ «АЛИТАС-ТУР 3.2 Процес реалізації та оцінка економічної ефективності запропонованих заходів 3.3 Напрямки формування корпоративної культури ТОВ «АЛИТАС-ТУР» для підвищення якості туристичних послуг Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову