0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЗНИЖОК ТА ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ЦІНИ НА ПІДПРИЄМСТВІ (ID:278178)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 42
Рік виконання: 2018
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЗНИЖОК ТА ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ЦІНИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1 Сутність і особливості стратегії знижок та види цінової дискримінації 1.2 Підходи до розробки маркетингових стратегій знижок РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «ГАЛЕОН ТУР» 2.1 Організаційно-економічна характеристика діяльності ТОВ «Галеон-Тур» 2.2 Оцінка діючої маркетингової стратегії діяльності підприємства РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ ЗНИЖОК ТОВ «ГАЛЕОН ТУР» 27 3.1 Розробка заходів з метою удосконалення стратегії знижок 3.2 Економічна ефективність запропонованих заходів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. У поточній кризовій економічній ситуації підприємства перебувають у складних умовах оскільки, з одного боку, при жорсткій конкуренції ціни на товари необхідно знижувати, а з іншого – для уникнення збитковості діяльності вони мають зростати. Саме тому формування стратегії ціноутворення є одним із пріоритетних напрямків діяльності підприємства. Однак, незважаючи на свою важливість, нині практично немає методичних розробок та нормативних документів з питань обґрунтування встановлення цін на товари. Крім того, наявність інформаційної асиметрії на ринку значно ускладнює формування ефективної стратегії ціноутворення, оскільки спотворює загальну картину ситуації на ринку та унеможливлює адекватне прогнозування ринкових змін. Встановлення певної ціни на товар або послугу служить для подальшого їх продажу та отримання прибутку. Дуже важливо призначити ціну таким чином, щоб вона не виявилася дуже високою або дуже низькою. Призначення високої ціни може бути чревате втратою інтересу до придбання. Призначення низької ціни теж може викликати негативну реакцію, наприклад, сумнів в якості їжі або в умінні і досвіді підприємця. Таким чином, запитувана ціна визначає якість товару або послуги у свідомості покупця і допомагає визначити положення даного продукту на ринку. Зрозуміло, чому висока ціна викликає незадоволення покупця, але не завжди зрозуміло, чому низька ціна може викликати невдоволення. Тому, одним з найважливіших інструментів ціноутворення є знижки, за допомогою яких виробник або торговий посередник регулює ціну на товар, а також ритмічність його продажів. Цінові знижки є добровільними і необов'язковими. Тому постає актуальна важливість знижок у діяльності підприємства . Метою курсової роботи є розглянути основні теорії походження людини. Мета дослідження зумовила постановку і вирішення наступних завдань: 1. Розглянути сутність і особливості стратегії знижок та види цінової дискримінації. 2. Вивчити підходи до розробки маркетингових стратегій знижок. 3. Охарактеризувати організаційно-економічна характеристика діяльності ТОВ «Галеон-Тур» 4. Дослідити діючу маркетингову стратегію діяльності підприємства 5. Розробити заходи з метою удосконалення стратегії знижок на підприємстві. Об’єктом дослідження є процес створення маркетингової стратегії знижок на підприємствіТОВ «Галеон-Тур». Предметом дослідження є теоретико-методичні та практичні аспекти маркетингової стратегії знижок на підприємстві. Для реалізації поставлених завдань застосовано ряд методів, зокрема загальнонаукові методи: структурно-логічного аналізу (при побудові логіки та структури роботи); узагальнення, систематизації, порівняння, групування, аналізу і синтезу (при визначенні основних конкурентів); індукції, дедукції, історико-логічний метод (у процесі визначення загальних тенденцій розвитку бренду); графічного зображення даних, економіко-статистичного аналізу (при дослідженні економічних показників підприємства); спостереження. Слід зазначити, що проблеми формування цінової політики та дослідження поняття знижки достатньо висвітлені у працях багатьох авторів, як вітчизняних, так і зарубіжних. Зокрема, найбільш повно і широко це питання висвітлено у працях: Бутинець Ф. Ф, Грабова Н. М, Грачова Р .Ф, Даньків Й. Я, Котлер Ф, Ларіна Р.Р, Лишиленко О.В, Муса Г, Петров А.М, Семенець А.О , Спірін О, Ханшман Г. та ін. Така значна увага у авторів до цієї проблеми пояснюється тим, що, знижка є невід’ємним елементом при формуванні ціни на , а правильний вибір її виду – є проблемою для підприємств в наш час.