0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інноваційні технології просування морських круїзів до Північної Європи (АП 76%) (ID:307929)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 94
Рік виконання: 2018
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1. СУЧАСНА ТЕОРІЯ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ КРУЇЗНОГО РИНКУ 1.1. Теоретичні засади та історичний аспект функціонування морського туризму 1.2. Сучасний стан та інноваційні зміни в розвитку круїзного ринку в регіонах Північної Європи 1.3. Механізм управління інноваційним круїзним туристичним продуктом Висновки до Розділу 1 2. АНАЛІЗ НАПРЯМКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ «ДЕЛФА ТУР» 2.1. Організаційно-економічна характеристика туристичної фірми «Делфа Тур» 2.2. Аналіз діяльності фірми «Делфа Тур» на ринку туристичних послуг 2.3. Оцінка потенційних можливостей інноваційного розвитку фірми на основі SWOT-аналізу Висновки до Розділу 2 3. РОЗРОБКА ТА ПРОСУВАННЯ КРУЇЗНОГО ТУРУ ДО ПІВНІЧНОЇ ЄВРОПИ (НА БАЗІ ФІРМИ «ДЕЛФА ТУР») 3.1. Принципи, правила та процедури формування нового туристичного продукту фірми 3.2. Розробка перспективного круїзного туру з використанням інноваційних технологій 3.3. Рекомендації щодо просування на ринку туристичних послуг України круїзних турів до Північної Європи Висновки до Розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. За короткий термін морські, океанські та річкові круїзи зайняли чільне місце серед найбільш перспективних галузей на світовому туристичному ринку. Експерти в галузі туризму вважають, що ця галузь індустрії подорожей постійно розвивається, а попит на послуги операторів, що організовують круїзні тури, зростає з кожним роком. Згідно з дослідженнями історії розвитку та сучасного стану круїзного ринку, виникла необхідність інноваційного розвитку круїзного туризму, як перспективного виду відпочинку, а також доведено необхідність підвищувати ефективність використання наявних природних ресурсів для розвитку круїзного туризму та перетворити це у перспективні напрямки туристської діяльності. Морський круїз – туристична подорож морем, як правило, подорож до портів, на борту спеціального пасажирського судна. В даний час десятки круїзних суден по всьому світу експлуатують сотні пасажирських суден, місткістю від 70 до 1000+ пасажирів, і пропонують захоплюючі поїздки практично до будь-якого регіону світу. По суті, круїз – це морський тур, основна вартість якого включає інтегровані бортові послуги. Зокрема: подорож на кораблі, проживання в салоні, триразове харчування, розваги та, як правило, ряд спеціальних заходів на борту (свята, фестивалі, змагання, концерти тощо). Постійний розвиток глобального круїзного ринку Північної Європи, який формується на основі збільшення пасажиромісткості судів і структуризації послуг провідними світовими операторами, заохочує науковців звернути увагу до інноваційних технологій розвитку круїзного бізнесу в Північній Європі та механізму формування інноваційного туристичного продукту круїзних судноплавних компаній. Інформаційна база дослідження. Інформаційна база дослідження. Аспекти круїзного туризму та передумови його формування вивчили наступні вчені: Біржакова, Н.Є. Кудла, В.І. Нікіфорова, С.Г. Нездоминова, Н.А. Логунова, П.Р. Потентілло. Дослідження вчених В. Жихаревої, А. Захаріної, Н. Логунової, Ю. Михайлова, С. Нездоминова присвячена аналізу динаміки та проблем розвитку круїзного плавання. Проблеми сучасного торгового судноплавства, міжнародного морського туризму висвітлюються у працях А. Бабкіна, Н. Безрукової, В. Дергачова, А. Котлубая. Історичний аспект розвитку круїзної галузі детально вивчили вчені Н. Зацепін, О. Ляховська, Л. Паладич. Об’єкт дослідження – ринок круїзного туризму в Північній Європі. Предметом дослідження є інноваційні підходи щодо удосконалення розвитку морського туризму Північної Європи. Метою наукового дослідження є визначення інноваційних аспектів розвитку та функціонування круїзного ринку в Північній Європі, аналіз стану та тенденції морського туризму. Завданнями наукового дослідження є: - З’ясувати теоретичні засади функціонування морського туризму. - Дослідити стан та інноваційні тенденції розвитку круїзів в Північній Європі. - Вивчити законодавче регулювання круїзного ринку. - Розробити план та маршрут круїзного туру в Північній Європі. - Проаналізувати механізм управління інноваційним продуктом круїзного туризму Під час дослідження застосовуються такі методи: аналіз, описання, спостереження і системний підхід для узагальнення матеріалу. Наукова новизна дослідження. Науковою новизною є розроблений мною круїзний тур, з маркетинговою реалізацією даного туристичого продукту на ринку. Практичне значення дослідження полягає у розробці та здійсненні концепції реалізації потенціалу круїзного ринку. Відповідно до висновків дослідження, туристичні організації та культурно-освіті установи мають можливість планувати та реалізовувати морські тури, залучати різні групи населення до процесу пізнання нового природнього середовища. Апробація результатів дослідження. Підсумки розроблення досліджуваної проблеми загалом, окремі її аспекти оприлюднено у формі наукової доповіді «І на Міжнародній науково-практичній конференції «Гостинність, сервіс, туризм: досвід проблеми, інновації» 11 – 12 квітня 2020 року. Структура та обсяг магістерської роботи. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Загальний обсяг роботи складає 100 сторінок. Робота містить 5 таблиць, 8 рисунків, 4 додатки.