Зразок роботи
Вступ
Організаційна структура підприємства – це склад відділів, служб і підрозділів в апараті управління, системна їх організація, характер підпорядкованості та підзвітності один одному і вищому органу управління, а також набір координаційних і інформаційних зв’язків, порядок розподілу функцій управління по різним рівням і підрозділам управлінської ієрархії.
Використання в практиці управління схеми організаційної структури дозволяє зрозуміти формальну ієрархію організації, у тому числі, структуру процесів, відповідальності та звітності.
При організації будь-якого підприємства складається документ, який визначає, які посади будуть займати майбутні працівники, яка кількість працівників необхідна, і яким буде розмір зарплати цих працівників
Метою курсової роботи є аналіз надання туристичних послуг
Об’єктом виступає Агенція "Мандри світ"
Актуальність обраної теми: надання туристичних послуг: екскурсії, проживання, маршрут і багато іншого яке вказане нижче даного.
Структура курсової роботи складається з:
• вступу, в якому викладено тему, мету, актуальність дослідження;
• основна частина: Технологія реалізації тур послуг, система управління туристичним підприємством, основні напрямки туристичного підприємства, технологія виробництва тур послуг за вихідними даними;
• висновків, у яких викладені основні положення дослідження;
• списку використаної літератури;
• додатки.
1.2. Система управління туристичним підприємством
Організаційна структура підприємства – це склад відділів, служб і підрозділів в апараті управління, системна їх організація, характер підпорядкованості та підзвітності один одному і вищому органу управління, а також набір координаційних і інформаційних зв’язків, порядок розподілу функцій управління по різним рівням і підрозділам управлінської ієрархії.
Організаційна структура включає засоби розподілу різних видів діяльності між складовими структури та координації діяльності цих складових, що використовуються для досягнення цілей. В межах організаційної структури відбуваються усі управлінські процеси і функції, що забезпечують випуск продукції, в яких приймають участь менеджери всіх рівнів, категорій і професійної спеціалізації, та робітники.
Таким чином, організаційна структура підприємства (економічної структури) складається з організаційної структури управління (суб’єкта управління) та господарської структури (об’єкта управління).
Використання в практиці управління схеми організаційної структури дозволяє зрозуміти формальну ієрархію організації, у тому числі, структуру процесів, відповідальності та звітності.
Ці схеми застосовуються для вирішення низки завдань: визначення ролей і обов’язків всього персоналу в межах організації; встановлення ієрархічної структури повноважень, влади і процесу прийняття рішень; формування комунікаційних каналів і потоків інформації, включаючи правила підпорядкування і методи регулювання, що відносяться до методик звітності; формування механізму контролю з визначенням ступеню централізації та масштабу контролю; визначення функцій і управлінських завдань.
Висновоки
Організаційна структура підприємства – це склад відділів, служб і підрозділів в апараті управління, системна їх організація, характер підпорядкованості та підзвітності один одному і вищому органу управління, а також набір координаційних і інформаційних зв’язків, порядок розподілу функцій управління по різним рівням і підрозділам управлінської ієрархії.
При організації будь-якого підприємства складається документ, який визначає, які посади будуть займати майбутні працівники, яка кількість працівників необхідна, і яким буде розмір зарплати цих працівників. Такий документ зветься «штатний розпис». У цій статті ми розглянемо, як складається штатний розпис, хто зобов’язаний складати штатний розпис і яка відповідальність передбачена для тих, хто його не складає. Відповідно до статті 64 Господарського кодексу України підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис.
Посадова інструкція – це документ, що регламентує виробничий процес кожного працівника. Зазвичай включає короткий виклад основних обов'язків, повноважень та необхідних навиків, що відносяться до конкретної посади в організації.
Подорожі по путівках проводяться по визначених наперед вивчених і описаних, а часто і промаркірованих маршрутах, туристи в дорозі забезпечуються нічлігом, харчуванням, місцевим транспортом, послугами екскурсоводів провідників. Як правило, туристи початківці здійснюють свої перші подорожі по планових маршрутах, де організовані у групи під керівництвом інструкторів, набувають перший туристичний досвід.
Страховиками визнаються юридичні особи, створені у формі акціонерних, повних, командитних товариств або товариств з додатковою відповідальністю згідно із Законом України "Про господарські товариства" з урахуванням особливостей, передбачених цим Законом, а також, хто одержали у встановленому порядку ліцензію на здійснення страхової діяльності. Страхова діяльність в Україні здійснюється тільки страховиками-резидентами України.
Рекламуючи ті чи інші послуги, туристична фірма публічно подає дані про свої можливості за допомогою художніх, технічних і психологічних прийомів з метою посилення попиту і збільшення їх реалізації.
Сучасний туроперейтинг приділяє велику увагу таким аспектам функціонування підприємств індустрії туризму, як функціональна придатність, безпека, готовність до експлуатації, економічні параметри, екологічність послуг, що надаються. Крім того, на туроператора покладається завдання забезпечити сукупність властивостей і характеристик туристичного продукту, які відповідають потребам, очікуванням і вимогам клієнтів щодо якості туристичного обслуговування.
Веб-каталоги — це один зі способів на організації сайтів. Це модеровані і тематично погруповані збірки сайтів.
Каталоги дають змогу власникам сайтів (а також і іншим користувачам) зголошувати сайти разом з коротким описом до розгляду, а після перегляду і перевірки таке зголошення затверджується модератором каталогу. Категоризація сайту базується на змісті цілого сайту, а не окремих його сторінок або ключових слів. В залежності від змісту і, також, від механізму каталогу, сайт може бути приписаний до кількох категорій або підкатегорій, які відповідають його змісту.
Встановлення контакту працівників туристичної фірми із клієнтами. Порядок надання клієнту інформації про туристичний продукт. Надання клієнту інформації про обставини, що можуть перешкоджати здійсненню туристичної подорожі. Заявка туриста на бронювання туристичної послуги. Порядок прийому менеджером документів клієнта та занесення інформації про клієнта в робочий журнал. Порядок підписання договору туристичної фірми із клієнтом. Робота із клієнтами перед початком туристичної подорожі. Інструктаж туристів перед подорожжю. Робота менеджера туристичної фірми на маршруті. Робота менеджера туристичної фірми при завершенні туристичної подорожі. Особливості роботи туристичної фірми із клієнтами класу “VIP”. Робота туристичної фірми із клієнтами в складних ситуаціях. Претензійна робота туристичної фірми