0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Світова спадщина ЮНЕСКО Азійсько -Тихоокеанського рекреаційного регіону (ID:346450)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 40
Рік виконання: 2020
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗЛІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА СВІТОВОЇ СПАДЩИНИ ЮНЕСКО 6 1.1. Характеристика діяльності ЮНЕСКО 6 1.2. Країни-члени ЮНЕСКО 10 РОЗДІЛ 2. СВІТОВА СПАДЩИНА ЮНЕСКО АЗІЙСЬКО-ТИХООКЕАНСЬКОГО РЕКРЕАЦІЙНОГО РЕГІОНУ 14 2.1. Природні рекреаційні ресурси 14 2.2. Історико-культурні рекреаційні ресурси 20 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ СПАДЩИНИ ЮНЕСКО АЗІЙСЬКО-ТИХООКЕАНСЬКОМУ РЕКРЕАЦІЙНОГО РЕГІОНІ 25 3.1. Територіальна структура пам’яток ЮНЕСКО в Азійсько -Тихоокеанському рекреаційного регіоні 25 3.2. Позиції щодо вдосконалення об'єктів світової спадщини 31 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36 ДОДАТКИ 39
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми дослідження визначається постійним зростанням ролі міжнародного співробітництва у питаннях збереження та розвитку об’єктів світової спадщини та розвиткові туризму. У процесі ЮНЕСКО грає винятково важливу роль в соціально-економічному і технологічному прогресі, розвитку людського потенціалу, передусім, у вирішенні питань збереження всесвітньої спадщини, загальної грамотності, підготовки фахівців майбутнього та формуванні покоління людей усього світу, порозумінні, толерантності і демократії. Важливим є дослідження об’єктів світової спадщини ЮНЕСКО Азійсько-Тихоокеанського рекреаційного регіону, зважаючи на значну кількість туристичних об’єктів у цьому регіоні та значний туристичний потенціал. У історіографії діяльності ЮНЕСКО слід виділити праці, авторів, які займалися проблемами цієї організації тривалий час як вчені-міжнародники, експерти, практичні працівники ЮНЕСКО та дипломати: Вахрушев В.В., Кашлев Ю.В., Ломейко В.Б., Романовський С.К., Рубаник К. П., Канаев М.М., Можаев Г.А., Сисакян М.М., Шведов Г.В., Тангян С.А., Майор Ф, Пірадов О.С., Салтиков Б. Г., Шапошников B.C., Шведов Г.В., Морозов Р. І. та інших. Однією із перших фундаментальних праць вітчизняної історіографії, присвячених аналізу діяльності ЮНЕСКО, стала монографія «ЮНЕСКО і сучасність», що вийшла у 1966 році. У п'яти розділах книги й одинадцяти додатках розкривається роль ЮНЕСКО в світі, як координатора міжнародного співробітництва у сфері освіти. Логічним продовженням цієї книжки стала монографія Уранова Г.В. «ЮНЕСКО. До 40-ліття діяльності». Різні теоретичні аспекти діяльності ЮНЕСКО, зокрема й у контексті міжнародного співробітництва, висвітлюються на роботах Борисовича К.В., Гершунского Б.С., Іллінського І.М., Мошняги В.П., Смирнової Н.В., Тангян О.С. Помітне місце у історіографії займає література, присвячена участі ЮНЕСКО на ліквідацію неграмотності, у створенні національних систем освіти і підготовці кадрів, що розвиваються. Об'єкт дослідження – умови розвитку та сучасний стан об'єктів Світової культурної і природної спадщини Азійсько – Тихоокеанського рекреаційного регіону та основні напрями діяльності ЮНЕСКО в даному регіоні. Предмет дослідження – науково – практична література стосовно об'єктів Світової культурної і природної спадщини Азійсько – Тихоокеанського рекреаційного регіону, які знаходяться під охороною ЮНЕСКО. Мета курсової роботи: аналіз світової спадщини ЮНЕСКО Азійсько- Тихоокеанського рекреаційного регіону. Реалізація поставленої мети досягається рішенням наступних завдань:  дослідити засади діяльності ЮНЕСКО;  визначити країни-члени ЮНЕСКО;  охарактеризувати природні ресурси та історико-культурні рекреаційні ресурси Азійсько- Тихоокеанського рекреаційного регіону, що внесені до Списку світової спадщини ЮНЕСКО;  виявити проблеми та перспективи використання спадщини ЮНЕСКО Азійсько-Тихоокеанського рекреаційного регіону в рекреаційній діяльності. Під час дослідження викoристaні такі мeтoди дoсліджeння: порівняльний aнaліз, синтeз, історичний та емпіричний методи, метод узaгaльнeння. Структура роботи. Курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, а також списку використаних джерел, який складається з 26 джерел