Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми дослідження визначається постійним зростанням ролі міжнародного співробітництва у питаннях збереження та розвитку об’єктів світової спадщини та розвиткові туризму. У процесі ЮНЕСКО грає винятково важливу роль в соціально-економічному і технологічному прогресі, розвитку людського потенціалу, передусім, у вирішенні питань збереження всесвітньої спадщини, загальної грамотності, підготовки фахівців майбутнього та формуванні покоління людей усього світу, порозумінні, толерантності і демократії. Важливим є дослідження об’єктів світової спадщини ЮНЕСКО Азійсько-Тихоокеанського рекреаційного регіону, зважаючи на значну кількість туристичних об’єктів у цьому регіоні та значний туристичний потенціал.
У історіографії діяльності ЮНЕСКО слід виділити праці, авторів, які займалися проблемами цієї організації тривалий час як вчені-міжнародники, експерти, практичні працівники ЮНЕСКО та дипломати: Вахрушев В.В., Кашлев Ю.В., Ломейко В.Б., Романовський С.К., Рубаник К. П., Канаев М.М., Можаев Г.А., Сисакян М.М., Шведов Г.В., Тангян С.А., Майор Ф, Пірадов О.С., Салтиков Б. Г., Шапошников B.C., Шведов Г.В., Морозов Р. І. та інших.
Однією із перших фундаментальних праць вітчизняної історіографії, присвячених аналізу діяльності ЮНЕСКО, стала монографія «ЮНЕСКО і сучасність», що вийшла у 1966 році. У п'яти розділах книги й одинадцяти додатках розкривається роль ЮНЕСКО в світі, як координатора міжнародного співробітництва у сфері освіти. Логічним продовженням цієї книжки стала монографія Уранова Г.В. «ЮНЕСКО. До 40-ліття діяльності».
Різні теоретичні аспекти діяльності ЮНЕСКО, зокрема й у контексті міжнародного співробітництва, висвітлюються на роботах Борисовича К.В., Гершунского Б.С., Іллінського І.М., Мошняги В.П., Смирнової Н.В., Тангян О.С. Помітне місце у історіографії займає література, присвячена участі ЮНЕСКО на ліквідацію неграмотності, у створенні національних систем освіти і підготовці кадрів, що розвиваються.
Об'єкт дослідження – умови розвитку та сучасний стан об'єктів Світової культурної і природної спадщини Азійсько – Тихоокеанського рекреаційного регіону та основні напрями діяльності ЮНЕСКО в даному регіоні.
Предмет дослідження – науково – практична література стосовно об'єктів Світової культурної і природної спадщини Азійсько – Тихоокеанського рекреаційного регіону, які знаходяться під охороною ЮНЕСКО.
Мета курсової роботи: аналіз світової спадщини ЮНЕСКО Азійсько- Тихоокеанського рекреаційного регіону.
Реалізація поставленої мети досягається рішенням наступних завдань:
дослідити засади діяльності ЮНЕСКО;
визначити країни-члени ЮНЕСКО;
охарактеризувати природні ресурси та історико-культурні рекреаційні ресурси Азійсько- Тихоокеанського рекреаційного регіону, що внесені до Списку світової спадщини ЮНЕСКО;
виявити проблеми та перспективи використання спадщини ЮНЕСКО Азійсько-Тихоокеанського рекреаційного регіону в рекреаційній діяльності.
Під час дослідження викoристaні такі мeтoди дoсліджeння: порівняльний aнaліз, синтeз, історичний та емпіричний методи, метод узaгaльнeння.
Структура роботи. Курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, а також списку використаних джерел, який складається з 26 джерел