0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Презентація на тему: Організація обслуговування клієнтів в туристичному агентстві (ID:361107)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 70 слайдів
Рік виконання: 2020
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
1. Шкала потреб клієнтів та формування психологічного портрету потенційних туристів. Основні фактори, що впливають на поведінку покупців. 2. Форми та стилі обслуговування клієнтів. Культура обслуговування та основні правила прийому клієнтів. 3. Формування комунікаційних навичок менеджера з продажів туристичної фірми у спілкуванні з клієнтами. Нівелювання комунікативних бар'єрів. 4. Формування банку даних постійних клієнтів туристичної фірми. 5. Професійна етика та культура обслуговування клієнтів. 6. Професійні стандарти працівників туристичної фірми.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Потреба – це відчуття недостатності чого-небудь. Потреби виявляються в мотивах, потягах, бажаннях і пр., що спонукають людину до діяльності і що стають формою прояву потреби. Все різноманіття потреб може бути зведене до двох основних класах: біологічні (вітальні); інформаційні (лежать в основі соціальних потреб).