0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування цін на туристичний продукт (ID:364284)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 36
Рік виконання: 2019
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП......................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЦІНОУТВОРЕННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПРОДУКТІВ НА РИНКУ.......................................................................................5 1.1. Розрахунок ціни туристичного пакета для потенційного туриста..............5 1.2. Туристичний продук......................................................................................10 1.3. Методика визначеея ціни на тур продукт....................................................13 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ..............................................................................................1 5 2.1. Практичні аспекти формування цін на комплексне обслуговування........15 2.2. Структура ціни на туристичний продукт.....................................................17 2.3.Аналіз туризистичної діяльності в Україні..................................................22 РОЗДІЛ. 3 РЕКОМЕНДАЦІЇ УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІН НА ТУР ПРОДУКТИ............................................................................................................30 3.1. Критерії цінової стратегії на послуги та економічні обмеження..............30 3.2. Програма заходів підвищення ефективності управління цінами на туристичний продукт............................................................................................33 ВИСНОВКИ...........................................................................................................36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.......................................................38 ДОДАТКИ..............................................................................................................40  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову