Зразок роботи
Китай – універсальна країна для туризму. Людині західної культури, що вперше потрапила сюди, може здатися, що вона потрапила в іншу цивілізацію, різко відмінну від нашої. Екзотика оточує мандрівника буквально всюди – починаючи з місцевих ресторанчиків, і закінчуючи чудовими храмами. Унікальна культура заворожує своєю самобутністю і символізмом.
Розглянемо найважливіші внутрішні фактори, які впливають на привабливість Китаю як туристичного центру серед туристів як всередині регіону, так і в світі загалом.
Шопінг-туризм займає перше місце серед туристів. Це зумовлено тенденцією останніх років саме тим, що такої кількості компаній зі світовим ім'ям – від лідерів автопрому до модних будинків як у Китаї не має у жодній країні світу. Тому сьогодні Китай є ще й місцем, де можна придбати якісні фірмові речі за заводськими цінами. Протягом останніх років товари китайських компаній стали більш конкурентоспроможними за рахунок удосконалення технологій та дешевого виробництва. Фактором, який вплинув на розвиток шоп-туризму у Китаї є поява в найбільших містах світу містечок повністю заселених китайцями – «Чайна-таун», які розвивають свою культуру, туризм та головне комерційну діяльність, яка пов’язана з товарами широкого вжитку. Ці міста приваблюють до себе місцеве населення та сприяють поїздкам до самого Китаю, щоб придбати товари, які мають конкурентну ціну та широкий асортимент товарів. Найбільші «Чайна-тауни» розташовані у таких містах світу як: Ванкувер, Сіетл, Сан-Франциско, Париж (230 тис. чол.), Лондон (297 тис. чол.), Нью-Йорк (1 млн. чол.) Оттава (1,6 млн. чол.), Гавана, Мехіко, Дублін, Рим, Куала-Лумпур, Сідней. Величезна кількість гостей приїжджає до Пекіна, щоб відвідати його нечувано дешеві ринки, такі як: Шовковий (Ксьюшуї), Перлинний і Яболу (Ябао Луа), магазин «Дружба» на Янгуаменуей, універмаг «Люфтганза» («Яньша»), а також сотні торгових точок на головній вулиці Китаю – «Чананцзе» [1].
Другий чинник – природно-географічне середовище Китаю, яке приваблює туристів з усіх країн світу. Різноманітність рельєфу – дуже важлива умова розвитку різних видів туризму на території Китаю. Територія країни знаходиться в межах трьох кліматичних поясів: