0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФАКТОРИ ТУРИСТИЧНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ КИТАЮ (ID:407454)

Тип роботи: стаття
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 4
Рік виконання: 2017
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Внутрішні фактори, які впливають на привабливість Китаю 2. Зовнішні фактори загального характеру 3. Політичні чинники Висновки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Китай – універсальна країна для туризму. Людині західної культури, що вперше потрапила сюди, може здатися, що вона потрапила в іншу цивілізацію, різко відмінну від нашої. Екзотика оточує мандрівника буквально всюди – починаючи з місцевих ресторанчиків, і закінчуючи чудовими храмами. Унікальна культура заворожує своєю самобутністю і символізмом. Розглянемо найважливіші внутрішні фактори, які впливають на привабливість Китаю як туристичного центру серед туристів як всередині регіону, так і в світі загалом. Шопінг-туризм займає перше місце серед туристів. Це зумовлено тенденцією останніх років саме тим, що такої кількості компаній зі світовим ім'ям – від лідерів автопрому до модних будинків як у Китаї не має у жодній країні світу. Тому сьогодні Китай є ще й місцем, де можна придбати якісні фірмові речі за заводськими цінами. Протягом останніх років товари китайських компаній стали більш конкурентоспроможними за рахунок удосконалення технологій та дешевого виробництва. Фактором, який вплинув на розвиток шоп-туризму у Китаї є поява в найбільших містах світу містечок повністю заселених китайцями – «Чайна-таун», які розвивають свою культуру, туризм та головне комерційну діяльність, яка пов’язана з товарами широкого вжитку. Ці міста приваблюють до себе місцеве населення та сприяють поїздкам до самого Китаю, щоб придбати товари, які мають конкурентну ціну та широкий асортимент товарів. Найбільші «Чайна-тауни» розташовані у таких містах світу як: Ванкувер, Сіетл, Сан-Франциско, Париж (230 тис. чол.), Лондон (297 тис. чол.), Нью-Йорк (1 млн. чол.) Оттава (1,6 млн. чол.), Гавана, Мехіко, Дублін, Рим, Куала-Лумпур, Сідней. Величезна кількість гостей приїжджає до Пекіна, щоб відвідати його нечувано дешеві ринки, такі як: Шовковий (Ксьюшуї), Перлинний і Яболу (Ябао Луа), магазин «Дружба» на Янгуаменуей, універмаг «Люфтганза» («Яньша»), а також сотні торгових точок на головній вулиці Китаю – «Чананцзе» [1]. Другий чинник – природно-географічне середовище Китаю, яке приваблює туристів з усіх країн світу. Різноманітність рельєфу – дуже важлива умова розвитку різних видів туризму на території Китаю. Територія країни знаходиться в межах трьох кліматичних поясів: