0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток франчайзингових відносин в туристичній індустрії України на прикладі “Екоплант”: мережа агентств “Горящие путёвки” м. Київ (ID:43198)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 124
Рік виконання: 2012
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
зміст Вступ................................ І. Теоретичні основи франчайзингових відносин в сфері туризму 1.1 Сутність та історія розвитку франчайзингу, як специфічної форми бізнесу................................................... 1.2 Види франчайзингової діяльності та стадії впровадження франчайзингу в галузі туризму............................ 1.3 Використання франчайзингу у закордонній практиці організації турбізнесу................................. ІІ. Дослідження франчайзингової діяльності мережі агенцій „Горящие путёвки” 2.1 Особливості франчайзингової діяльності мережі агенцій „Горящие путёвки”............................ 2.2 Аналіз системи договірних відносин в мережі агенцій........ 2.3 Ефективність франчайзингової діяльності мережі агенцій „Горящие путёвки”...................................... ІІІ. Рекомендації щодо вдосконалення франчайзингової діяльності мережі агенцій „Горящие путёвки” 3.1 Визначення напрямів розвитку та вдосконалення діяльності ТОВ „Екоплант ЛТД”, як франчайзингової організації........ 3.2 Економічне обґрунтування наданих пропозицій щодо вдосконалення франчайзингової діяльності підприємства............. Висновки та пропозиції................................ Список використаних джерел..............................
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову