0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Брендинг територій (на прикладі Закарпатської області) (ID:441785)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 117
Рік виконання: 2021
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП.4 РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЯ БРЕНДИНГУ ТЕРИТОРІЙ.7 1.1. Брендинг територій: поняття, суть, інноваційна цінність.7 1.2. Класифікація конкурентних концептів брендів територій.21 Висновки до 1 розділу.27 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ БРЕНДИНГУ ТЕРИТОРІЙ.29 2.1. Система просування бренду як стратегія маркетингу та інструмент планування розвитку потенціалу території.29 2.2. Технології та проблематика брендингу територій.36 2.3. Особливості та тенденції розвитку проектів в сфері брендингу територій.49 Висновки до 2 розділу.55 РОЗДІЛ 3. ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ТА ШЛЯХИ ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ ДЛЯ БРЕНДУВАННЯ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ.58 3.1. Зарубіжний досвід брендування територій.58 3.2. Можливості та перспективи формування бренда Закарпатської області.70 3.3. Стратегічні напрями розвитку туристично-рекреаційної галузі Закарпатської області як основи її бренду.86 Висновки до 3 розділу.96 ВИСНОВКИ.99 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.105 ДОДАТКИ.110
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми магістерської роботи. Брендинг території є однією з пріоритетних проблем економічного, соціального та політичного розвитку географічних місцевостей України. Успішність бренду території безпосередньо впливає на забезпечення сталого і привабливого іміджу території, залучення зовнішніх інвестицій, нарощування господарського потенціалу, зміцнення інтеграційних і коопераційних зв’язків тощо. Незважаючи на те, що відомі території протягом багатьох століть людської історії позиціонувалися як торгові марки, особливі стратегії брендингу територій почали розроблятися після Другої світової війни. Порівняно швидке відновлення зруйнованих міст і сільських районів у Західній Європі та Японії, їх подальший сталий розвиток багато в чому став можливим завдяки ефективному бренд-менеджменту територій. Він спирався на етнічні, культурні та історичні традиції, енергію місцевих жителів, оригінальні експортні маркетингові продукти (ідеї, товари та послуги), зовнішні і внутрішні інвестиції, імміграційні потоки, туризм, а також на дієздатне партнерство і відповідальну політику державного, місцевого, приватного та громадського секторів економіки. На початку XXI ст. подібні завдання змушені вирішувати багато вітчизняних областей, районів, міст – переходити від тактики виживання до стратегії ефективного розвитку. Наростання конкуренції між вітчизняними територіями на внутрішньому і зовнішньому ринку породило попит на дослідження проблем брендингу територій. В Україні сплеск наукового і практичного інтересу до теми брендингу територій припадає на початок XXI ст. Цей перспективний напрямок досліджень розробляється, переважно, вітчизняними та зарубіжними фахівцями з маркетингу та менеджменту, які першочергову увагу приділяють правилам формування географічних брендів, їх поширеності й силі. Актуальні питання брендингу територій у своїх працях досліджували: К. Асплунд, С. Анхольт, І. Бураківський, Т. Завгородня, Дж. Йохансен, М. Кавартзис, Н. Канєва, Ф. .........................