0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Технологія обслуговування клієнтів в туристичній фірмі (ID:450102)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 44
Рік виконання: 2021
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТЕХНОЛОГІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ В ТУРИСТИЧНІЙ СФЕРІ 1.1. Сутність процесу обслуговування 1.2. Документальне оформлення взаємин туристичної фірми з клієнтом 1.3. Технологія просування і стимулювання продаж туристичних продуктів РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ В ТУРИСТИЧНІЙ ФІРМІ 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 2.2. Методика обслуговування клієнтів на туристичному підприємстві РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ В ТУРИСТИЧНІЙ ФІРМІ 3.1. Проблеми обслуговування клієнтів в туристичній фірмі 3.2. Удосконалення обслуговування клієнтів в туристичній фірмі ВИСНОВКИ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Здійснення економічних реформ в Україні відкрило нові можливості для розвитку такої галузі, як туризм. Сучасний стан розвитку ринкових відносин характеризується не тільки виникненням принципово нових форм функціонування підприємств; змінами економічних відносин держави з власниками, господарськими партнерами, працівниками; активним включенням у міжнародний поділ праці, але й загостренням конкуренції, що, в свою чергу обумовлює необхідність підвищення якісних характеристик продукції. В туризмі – це підвищення якості туристичних послуг до рівня світових стандартів.