АНТИКРИЗОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В ТУРИЗМІ (бакалаврська робота) (ID:460087)
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………….
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ АНТИКОРИЗВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В ТУРИЗМІ…………………………..
1.1 Сутність антикизового менеджменту в туризмі…………………
1.2 Вплив дестабілізаційних чинників на туристичний бізнес……..
1.3 Державна підтримка туристичного бізнесу в умовах короновірусної кризи.............................................................................................................................
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ АНТИКРИЗОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ У ТУРИСТИЧНІЙ ФІРМІ «ГЕЛІОС ТУР……………………
2.1. Загальна характеристика туристичної фірми………………………..
2.2. Аналіз впливу дестабілізаційних чинників на туристичний бізнес.
2.3. Особливості антикризового менеджменту туристичної фірми під час пандеміЇ
2.4. Розробка туру………………………………………………………….
РОЗДІЛ 3. ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ АНТИКРИЗОВНИХ ЗАХОДІВ ТА «ГЕЛІОС ТУР»………………………………………………………
ВИСНОВКИ……………………………………………………………….
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………
Зразок роботи
Актуальність. У своїй діяльності велика кількість туристичних фірм рано чи пізно зустрічаються із кризовими явищеми, хоча дані явища не завжди мають негативний вплив на на свою діяльність. Туристична фірма, яка вчасно реалізує антикризовий менеджмент та залучить заходи, які спрямовані на подолання кризових явищ, досягне позитивних результаті, в той час як уникання таких заходів може призвести не лише до кризового стану, а й до банкрутства та ліквідації туристичного підприємства.
За прогнозами Всесвітньої туристичній організації цього року кількість туристів через пандемію коронавірусу скоротиться до 35%, в порівнянні з даними 2019 року. Це коштуватиме галузі туризму до семи років розвитку. Таке падіння може призвести до зниження надходжень від міжнародного туризму на 300-450 мільярдів доларів США, що становить майже третину від 1,5 трильйона доларів США, отриманих у 2019 році. З огляду на минулі ринкові тенденції, це означатиме втрату від 5 до 7 років зростання.
За останній 50 років доходи від туризму постійно збільшувалися, проте даний вид бізнесу є більш чутливим, ніж інші галузі економіки до деструктивних наслідків, одиним з таких наслідків стала пакдемія короновірусної інфекції. Даний наслідок значно повпливав до процесу відновлення галузі після кризового явища. Звертаючи увагу, на дані обставини вважаємо, що актуальним є питання ефективного антикризового менеджменту у кризових умовах для вітчизняних туристичних фірм.
Метою бакалаврської роботи є розроблення теоретичних рекомендацій щодо удосконалення процесу впровадження антикризового менеджменту в туристичній фірмі «Геліос Тур».
Завдання бакалаврської роботи
- дослідити теоретичні аспекти антикризового менеджменту в туризмі;
- проаналізувати вплив дестабілізаційних чинників на туристичний бізнес;
- розробити новий туристичний продукт.
Об’єкт дослідження – туристична фірма «Геліос тур».
Предмет дослідження – антикризовий менеджмент в туристичній фірмі.
Методи дослідження. Для того, щоб в повному обсязі дослідити об’єкт та предмет вибраної теми, а також, виконати поставлені завдання, у бакалаврській роботі використано такі методи наукових досліджень: узагальнення, порівняння, систематизування, порівняльного аналізу – для конкретизації основного змісту, сутності та етимології понять «антикризове управління», «механізм антикризового управління», методи аналізування і синтезу – для вивчення об’єкта і предмета.
Обсяг і структура роботи. Бакалаврська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел.
Інші роботи з даної категорії: