0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Конкурентоспроможність туризму в країнах, що розвиваються (на прикладі Мексики)» (ID:460096)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 88
Рік виконання: 2021
Вартість: 5600
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ 8 Розділ 1. Аналіз індустрії туризму Мексики 10 1.1 Умови розвитку туристичної індустрії 10 1.2 Структура індустрії туризму Мексики. І її місце на світовому ринку 13 1.3 Вплив розвитку туризму на економіку 22 Розділ 2. Розвиток міжнародного туризму між Мексикою та Україною 29 2.1 Фактори що впливають на розвиток туристської області .29 2.2 Розробка міжнародного туру 36 2.2.1 Технологічна карта 36 2.2.2 Основні показники маршруту 36 2.2.3 Програма маршруту 41 2.2.4 Інформаційний листок для клієнта 54 Розділ 3. Економічні показники індустрії туризму в Мексиці 58 3.1 Основні, економічні і фінансові показники індустрії туризму. Вплив туризму на економіку Мексики 58 3.2 Вимір економічної дії туризму 65 3.3 Індекс конкурентоспроможність індустрії туризму Мексики в деталях 70 Висновки 82 Перелік використаних літературних джерел 84
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
розширена форма пізнавального відпочинку, яка включає в себе підвищення освітнього рівня під час туристичної подорожі, також різноманітні розваги і відпочинок. Міжнародний туризм визначається як складна територіально-рекреаційна система, яка складається з різноманітних компонентів, які призначені виконувати функції – задоволення попиту на міжнародні туристські послуги [1]. Об’єктом дослідження в роботі є: туристична індустрія Мексики, в якій туризм за обсягом валютних надходжень займає друге місце після торгівлі нафтою і газом. Предметом дослідження є сучасний стан, тенденції та перспективи розвитку країни. Мета роботи: місце Мексики у світовому туристичному бізнесі, оцінка рівня розвитку та перспективної туристської індустрії. Для досягнення мети вирішувалися наступні задачі: - розробка туру; - калькуляція туру; - індекс конкурентоспроможності туризму Мексики в деталях. В основі методологічного дослідження є головні положення теорії суспільної географії, які закладено в праці Алаєва Е.Б. А теоретико-методологічні положення географії туризму розроблені в праці Бабарицькою В.К. [1] В основі методологічного підходу для вивчення туристської галузі є дослідження туристського ринку як цілісної системи, утвореної взаємодією структурних компонентів. Для цього застосовуються такі методи дослідження як картографічний, історичний, описовий, порівняльно-географічний, регіонально-статистичний тощо. Практичне значення роботи: робота може бути використана як додатковий матеріал, довідкове і методичне допоміжне джерело для студентів. Структура роботи: бакалаврська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновку; містить таблиці, перелік використаних літературних джерел; викладена на 88 сторінках.