0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Міжнародний туризм (ID:600706)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 24
Рік виконання: 2022
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 3 1.Теорія міжнародних відносин у системі суспільних наук 5 2.Економічний зміст міжнародних туристичних послуг 8 3. Структура міжнародного ринку туристичних послуг 11 4. Сучасні тенденції розвитку міжнародного туризму 15 Висновки 22 Бібліографічні посилання 23
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність. Туризм – динамічна галузь у світі, жодний прогноз не передбачає призупинення її розвитку в XXI ст. Міжнародний туризм – найбільш прибуткова у частині експорту галузь, важлива складова платіжного балансу багатьох країн. ВТО (Всесвітня туристична організація) прогнозує, що у 2020 р. кількість міжнародних туристів перевищить 1 млрд. осіб і буде становити – 1,360 млрд. осіб, 2030 р. – 1,809 млрд. осіб, при цьому прибутки сягнуть 2400 млрд. дол. США [9]. Туризм відіграє важливу роль у створенні робочих місць, і за прогнозами, впродовж наступних п'яти років у світі створюватиметься 2500 нових робочих місць щодня. Охоплюючи багато секторів економіки, майже неможливим стає визначення точної оцінки кількості працівників, зайнятих у сфері туризму. Крім того, вирішення проблеми реальної оцінки ускладнюється ще й специфічним характером праці (сезонність, робота за сумісництвом, тимчасова робота тощо). І все ж кількість зайнятих у туристичній сфері постійно зростає. [4] Це одна з не багатьох галузей економіки, де залучення нових технологій не призводить до скорочення працюючого персоналу. Це має важливе значення, оскільки, поглинаючи більше робочої сили, туризм зменшує соціальну напругу в суспільстві. Крім того, світовий досвід показує, що індустрію туризму можна розвивати і в період економічних криз, що має важливе значення для країн Східної Європи. Витрати на створення одного робочого місця тут в 20 разів менші, ніж у промисловості, а оборотність інвестиційного капіталу в 4 рази вища, ніж в інших галузях господарства. Прикладом можуть бути такі країни, як Аргентина, Бразилія, Мексика, Єгипет, Туніс, Перу та інші [1, С. 134].