0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Міжнародний туризм в Мексиці (ID:786255)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 28
Рік виконання: 2022
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. НАУКОВО МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ДЛЯ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ ВКРАЇН 1.1. Історія розвитку туризму, особливості туристичних регіонів та інфраструктури 1.2. Фактори, котрі впливають на розвиток міжнародного туризму 1.3 Умови перетину кордону для громадян України 2. Розвиток міжнародного туризму в країні. 2.1 Важливість туризму з економічної точки для країни. 2.2 Стан та перспективи туристичної галузі у структурі світого ринку 3. Порівняння ризиків самостійних подорожей та пакетних турів для громадян України. 3.1 Аналіз пропозицій турпакетів серед туристичних операторів 3.2 Самостійне порівняння окремих складових (авіаквитки, трансфер, п медичне страхування) ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Туризм – найбільш ефективна форма пізнавального відпочинку, яка включає як підвищення освітнього рівня під час туристської подорожі, так і розвагу, відпочинок. Міжнародний туризм визначається як складна територіально-рекреаційна система, яка складається з різноманітних компонентів, які призначені виконувати функції – задоволення попиту на міжнародні туристські послуги. Туризм є найважливішим сектором економіки Мексики, значний показник експортного потенціалу держави, широка сфера застосування праці, джерело перспективного та довгострокового розвитку країни. В останнє десятиліття динаміка розвитку туризму в Мексиці стала більш сприятливою, що сталося завдяки узгодженим діям уряду країни та бізнесу шляхом впровадження в життя ряду чинників (законів, постанов, розпоряджень), що дозволило відкрити велику кількість нових дестинацій і реалізувати новітні інноваційні нововведення. Туризм в Мексиці – не дуже популярна тема досліджень, але міжнародний попит на Мексику стає дедалі високим. Більшість публікацій присвячена опису чинних туристичних дестинацій Мексики. Менше приділяється уваги впливу НТР на трансформацію туристичної інфраструктури та створенню нових дестинацій. Існує необхідність дослідити тенденції модернізації основних видів туризму, з метою визначення потенційних наслідків запровадження інновацій в систему управління туристичної індустрії Мексики Об’єктом дослідження в роботі є туристська індустрія Мексиці – країни, в якій туризм за обсягом валютних надходжень займає друге місце після торгівлі нафтою і газом. Предметом дослідження є сучасний стан, тенденції та перспективи розвитку країни. Мета роботи: оцінка рівня розвитку та перспективної динаміки туристської індустрії Мексики та її місця в світовому туристському бізнесі. В основі методологічного підходу для вивчення туристської галузі є дослідження туристського ринку як цілісної системи, утвореної взаємодією структурних компонентів. Для цього застосовуються такі методи дослідження як картографічний, історичний, описовий, порівняльно-географічний, регіонально-статистичний тощо.