Особливості організації обслуговування в готелі Hyatt (ID:786299)
Зміст
Вступ1
Розділ І. Теоретичні засади організації обслуговування споживачів готельних послуг3
1.1 Організація обслуговування споживачів готельних послуг3
1.2 Особливості роботи працівників служби обслуговування7
Розділ ІІ. Дослідження організації роботи служб обслуговування у готелі «Hyatt»17
2.1 Загальна характеристика готелю «Hyatt»17
2.2 Організація роботи служби прийому та розміщення21
2.3 Організація роботи служби експлуатації номерного фонду23
2.4 Організація роботи служби обслуговування у готелі «Hyatt»25
2.5 Функції та обов'язки працівників служби обслуговування в готелі «Hyatt»26
Розділ ІІІ. Пропозиції щодо удосконалення роботи служби обслуговування споживачів в готелі «Hyatt»28
Висновок30
Список використаних джерел32
Зразок роботи
Вступ
Актуальність теми. Індустрія гостинності займає важливе місце в економіці більшості країн. На її частку припадає до 10 % світового валового національного продукту, 11% світових споживчих витрат. Число туристських поїздок в усьому світі наближається до 600 млн. Індустрія гостинності входить у число трьох найбільших експортних галузей. Сучасний розвиток готельної справи у світовій практиці пропонує клієнтові (споживачеві готельних послуг) різноманітний готельний сервіс залежно від цін, що складаються на ринках цих послуг. Щороку засоби масової інформації повідомляють численну клієнтуру про нові форми діяльності в цьому виді сервісу.
У сфері гостинності технологія обслуговування належить до вагомих чинників, які впливають на якість процесу обслуговування, фінансово-економічну ефективність функціонування, процес управління підприємством. Організація цього процесу в готелях є стандартною стосовно такого типу підприємств, хоча в кожному з них, відповідно до розмірів, структури організації, категорії орієнтації на ринковий сегмент, технологічному процесу притаманна певна ідентичність. Готельний сервіс містить у собі цілий комплекс послуг для туристів і є ключовим чинником, що визначає перспективи розвитку туризму в Україні.
Розвиток індустрії туризму представляє великий ринок робочих місць. На даний час кожна п'ятнадцята людина на планеті працює в сфері готельного і туристського бізнесу. Наприклад, у Європі майже 10% працюючих зайняті в сфері туризму. При цьому за темпами зростання число зайнятих у сфері туристського обслуговування випереджає інші галузі. Все вище сказане доводить актуальність вибраної мною теми для написання курсової роботи. У своїй курсовій роботі я хочу дослідити роботу готельних підприємств на прикладі готелю «Hyatt».
Метою є дослідження технології та організації обслуговування споживачів в готелі «Hyatt» та розроблення рекомендацій щодо підвищення ефективності його діяльності.
Відповідно до мети в курсовій роботі визначено наступні завдання:
* обґрунтувати організацію та технологію обслуговування споживачів в готелі «Hyatt»;
* проаналізувати процес обслуговування робітниками у готелі «Hyatt»;
* визначити шляхи вдосконалення технології та організації обслуговування споживачів готелю «Hyatt».
Об'єкт та предмет дослідження. Об'єктом дослідження є готель «Hyatt» Предметом курсової роботи є дослідження технології та організації обслуговування споживачів в готелі «Hyatt».
Основні джерела інформації: періодичні видання, підручники, законодавчі акти, нормативна документація, сайти мережі Інтернет та ін.
Методи дослідження - описовий, порівняльний, структурний. Основними елементами ефективності роботи закладу готельного господарства є цінова категорія, якість обслуговування, атмосфера і рівень послуг, які надаються в готелі. Усі ці складові повинні бути поєднанні з поняттям «місце розташування». Запорукою успіху ефективного розвитку закладу готельного господарства є тісна взаємодія цих складових.
Структура роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури.
Інші роботи з даної категорії: