0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості організації обслуговування в готелі Hyatt (ID:786299)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 32
Рік виконання: 2021
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Вступ1 Розділ І. Теоретичні засади організації обслуговування споживачів готельних послуг3 1.1 Організація обслуговування споживачів готельних послуг3 1.2 Особливості роботи працівників служби обслуговування7 Розділ ІІ. Дослідження організації роботи служб обслуговування у готелі «Hyatt»17 2.1 Загальна характеристика готелю «Hyatt»17 2.2 Організація роботи служби прийому та розміщення21 2.3 Організація роботи служби експлуатації номерного фонду23 2.4 Організація роботи служби обслуговування у готелі «Hyatt»25 2.5 Функції та обов'язки працівників служби обслуговування в готелі «Hyatt»26 Розділ ІІІ. Пропозиції щодо удосконалення роботи служби обслуговування споживачів в готелі «Hyatt»28 Висновок30 Список використаних джерел32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Актуальність теми. Індустрія гостинності займає важливе місце в економіці більшості країн. На її частку припадає до 10 % світового валового національного продукту, 11% світових споживчих витрат. Число туристських поїздок в усьому світі наближається до 600 млн. Індустрія гостинності входить у число трьох найбільших експортних галузей. Сучасний розвиток готельної справи у світовій практиці пропонує клієнтові (споживачеві готельних послуг) різноманітний готельний сервіс залежно від цін, що складаються на ринках цих послуг. Щороку засоби масової інформації повідомляють численну клієнтуру про нові форми діяльності в цьому виді сервісу. У сфері гостинності технологія обслуговування належить до вагомих чинників, які впливають на якість процесу обслуговування, фінансово-економічну ефективність функціонування, процес управління підприємством. Організація цього процесу в готелях є стандартною стосовно такого типу підприємств, хоча в кожному з них, відповідно до розмірів, структури організації, категорії орієнтації на ринковий сегмент, технологічному процесу притаманна певна ідентичність. Готельний сервіс містить у собі цілий комплекс послуг для туристів і є ключовим чинником, що визначає перспективи розвитку туризму в Україні. Розвиток індустрії туризму представляє великий ринок робочих місць. На даний час кожна п'ятнадцята людина на планеті працює в сфері готельного і туристського бізнесу. Наприклад, у Європі майже 10% працюючих зайняті в сфері туризму. При цьому за темпами зростання число зайнятих у сфері туристського обслуговування випереджає інші галузі. Все вище сказане доводить актуальність вибраної мною теми для написання курсової роботи. У своїй курсовій роботі я хочу дослідити роботу готельних підприємств на прикладі готелю «Hyatt». Метою є дослідження технології та організації обслуговування споживачів в готелі «Hyatt» та розроблення рекомендацій щодо підвищення ефективності його діяльності. Відповідно до мети в курсовій роботі визначено наступні завдання: * обґрунтувати організацію та технологію обслуговування споживачів в готелі «Hyatt»; * проаналізувати процес обслуговування робітниками у готелі «Hyatt»; * визначити шляхи вдосконалення технології та організації обслуговування споживачів готелю «Hyatt». Об'єкт та предмет дослідження. Об'єктом дослідження є готель «Hyatt» Предметом курсової роботи є дослідження технології та організації обслуговування споживачів в готелі «Hyatt». Основні джерела інформації: періодичні видання, підручники, законодавчі акти, нормативна документація, сайти мережі Інтернет та ін. Методи дослідження - описовий, порівняльний, структурний. Основними елементами ефективності роботи закладу готельного господарства є цінова категорія, якість обслуговування, атмосфера і рівень послуг, які надаються в готелі. Усі ці складові повинні бути поєднанні з поняттям «місце розташування». Запорукою успіху ефективного розвитку закладу готельного господарства є тісна взаємодія цих складових. Структура роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури.