Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми дослідження. В умовах сучасного ринкового середовища, яке орієнтується в першу чергу на задоволення потреб споживачів послуг та товарів, серед великого різноманіття економічних, соціальних, технологічних та інших чинників, які визначають успіх підприємств та організацій, особливе місце посідає імідж.
Позитивний імідж є основою конкурентоспроможності та фінансово-економічної ефективної діяльності підприємства, позитивно впливає на залучення інвесторів, партнерів та споживачів, слугує поштовхом до довгої плідної співпраці з різними категоріями зацікавлених осіб.
Проблемні питання щодо визначення сутності поняття імідж, його складових, структури, впливу на фінансово-господарську діяльність підприємств та організацій, методів та критеріїв оцінки іміджу, управління процесом формування позитивного іміджу розроблялись та описувались багатьма вітчизняними та закордонними вченими, а саме: Л. Робертсом, Ф. Котлером, Р. Чалдіні, Г. Почепцовим, Л. Даниленко, Г. Костюк, Г. Захарчиним та іншими.
Результати наукових досліджень та напрацювань є значними, проте необхідно зазначити, що ринкові процеси спонукають до пошуку нових підходів щодо управління іміджем підприємств, формуванням ефективного іміджу з метою посилення конкурентоспроможності та успішної господарської діяльності підприємств. Недостатньо вивченими та дослідженими залишаються питання щодо науково-практичного характеру формування позитивного іміджу як об’єкта управління та впливу його на діяльність підприємств, методів оцінки іміджу в цілому, так і зовнішнього чи внутрішнього окремо. Знаходження відповідей на ці питання дасть змогу сформувати нові підходи до механізму управління іміджем підприємства та, як наслідок, посилити конкурентні позиції готелів та отримати фінансову вигоду.
Актуальність зазначених питань, їх теоретичне та практичне значення для ефективної господарської діяльності підприємств в умовах сьогодення визначили вибір теми дослідження, мету та завдання.
Мета і завдання дослідження. Метою дослідження виступає розгляд теоретичних та методологічних підходів до формування позитивного іміджу готельного підприємства та розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення іміджу готелю «VIRA».
Для досягнення поставленої мети необхідно провести розв’язання таких завдань:
- дослідити сутність та зміст поняття імідж як економічної категорії, його елементи, структуру та етапи формування;
- систематизувати та узагальнити наукові підходи щодо методів оцінки ефективного використання іміджу підприємств;
- визначити способи та підходи щодо оцінки ефективного використання іміджу готелів;
- дослідити вплив іміджу на основні показники фінансово-господарської діяльності підприємств;
- провести системний аналіз сформованого іміджу підприємства на прикладі готелю «VIRA»;
- розробити шляхи вдосконалення іміджу готелю «VIRA».
Об’єктом дослідження виступає процес формування позитивного іміджу готельного підприємства «VIRA».
Предметом дослідження виступають теоретичні, методичні та практичні засади формування позитивного іміджу готелю «VIRA».
Інформаційною базою дослідження виступають установчі документи, бухгалтерська та статистична звітність готелю «VIRA», базові підручники з менеджменту, праці вітчизняних економістів та зарубіжних вчених, матеріали науково-практичних конференцій.
Практичне значення дослідження полягає в тому, що запропоновані методи та шляхи вдосконалення іміджу готелю «VIRA», у разі їх запровадження, дозволять утримати на існуючому рівні та підвищити рівень ефективного господарювання.