0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МОТИВАЦІЯ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ ЗАКЛАДІВ ТУРИСТИЧНОЇ СФЕРИ (Магістерська робота, унікальність в перевірках 100%, в реальності не нижче 90) (ID:838975)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 74
Рік виконання: 2022
Вартість: 3000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ ЗАКЛАДІВ ТУРИСТИЧНОЇ СФЕРИ 7 1.1. Наукова думка про сутність мотивації праці персоналу 7 1.2. Мотиви та чинники мотивації персоналу у закладах туристичної сфери 20 1.3. Форми і методи матеріальної та нематеріальної мотивації праці персоналу 29 2. ДІАГНОСТИКА ЧИННИКІВ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ НА ПРИКЛАДІ ЗАКЛАДІВ ТУРИСТИЧНОЇ СФЕРИ м. ЧЕРКАСИ 33 2.1. Розвиток туристичної сфери в Україні та його роль у формуванні мотивації персоналу 33 2.2. Оцінка зв'язку чинників мотивації персоналу і проблем у діяльності закладів туристичної сфери м.Черкас 40 2.3. SWOT-аналіз розвитку туризму Черкаської області в контексті забезпечення високої мотивації персоналу 51 З. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ У ЗАКЛАДАХ ТУРИСТИЧНОЇ СФЕРИ 55 3.1. Невикористані соціально-економічні та організаційні резерви підвищення мотивації персоналу у закладах туристичної сфери 55 3.2. Вдосконалення корпоративної культури як засіб підбору мотивованого персоналу до закладів туристичної сфери 60 3.3. Залучення потенціалу соціального партнерства для розв’язання проблем мотивації персоналу 63 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 65 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 67 ДОДАТКИ 74
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Світовий досвід свідчить, що успіхи у розвитку туристичної галузі великою мірою залежить від мотивованості персоналу, зайнятого працею в цій сфері. Інвестування у розвиток туризму є надзвичайно важливим, проте не все вирішують інвестиції. Саме висока мотивація персоналу часто визначає прояв уваги і гостинності по відношенню до туристів, зумовлює пошук інновацій, креативних ідей для створення належних умов для цікавого і комфортного їх відпочинку. Тому в розвинених країнах менеджери закладів туристичної сфери приділяють пріоритетну увагу питанням мотивації праці персоналу. Проблематика розвитку туристичної сфери знайшла відображення у зарубіжній і вітчизняній науковій літературі. Серед зарубіжних авторів ці питання вивчали Дж. Уокер, Б. Марвін, К. Егертон-Томас, М. Паллі, Уильям Л. Карл. Серед українських вчених аспекти туристичного бізнесу, гостинності досліджували О. Борисова, О. Головко, Н. Кампов, С. Махлинець, А. Парфіненко, Г. Симочко, Г. Круль та ін. Серед вітчизняних науковців, які зосереджують увагу на проблемах мотивації персоналу, найбільш відомими в Україні є А. Колот, С. Пасєка, І. Петрова, М. Семикіна, Т. Костишина, С. Цимбалюк та ін., які досліджують вплив системи мотивів та стимулів на ефективність праці персоналу, дієвість професійного розвитку, формування корпоративної культури тощо. Однак, незважаючи на плідні напрацювання вчених, аспекти мотивації праці персоналу у туристичній сфері потребують поглиблених досліджень. Значимість цієї проблематики суттєво зростає на етапі євроінтеграційних процесів. Виходячи з цього, темою кваліфікаційної роботи обрана саме мотивація праці персоналу на прикладі закладів туристичної сфери. Мета роботи полягає в узагальненні теоретико-методичних засад мотивації праці персоналу та розробці науково-практичних рекомендацій щодо її вдосконалення у закладах туристичної сфери. Завдання дослідження. Для реалізації поставленої мети у кваліфікаційній роботі поставлено такі основні завдання: - обгрунтувати сутність мотивації праці та систематизувати мотиваційні теорії; - визначити основні мотиви праці персоналу та чинники, які впливають на мотивацію праці у закладах туристичної сфери; - з’ясувати форми та методи мотивації праці персоналу; - проаналізувати тенденції сучасного розвитку туристичної сфери та їх вплив на мотивацію персоналу; - оцінити стан мотивації персоналу, зв'язок мотиваційних чинників і проблем у діяльності закладів туристичної сфери м.Черкас; - здійснити SWOT-аналіз розвитку туризму Черкаської області в контексті забезпечення високої мотивації персоналу - розробити пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення мотивації персоналу закладів туристичної сфери в інтересах підвищення ефективності праці та культури обслуговування споживачів турпродуктів. Об’єктом дослідження обрано процеси мотивації персоналу до ефективної праці та безперервного професійного розвитку у закладах туристичної сфери. Предметом дослідження є сукупність теоретико-методичних та практичних питань вдосконалення мотивації персоналу на сучасному етапі розвитку туристичної сфери. Методи дослідження. Розв’язання поставлених завдань здійснено з використанням методів аналізу, синтезу, узагальнення, групування, класифікації, типізації, порівнянь, соціологічного аналізу.