0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Роль додаткових платних послуг у закладах готельного господарства (на прикладі готелю «Немо», м.Одеса) (ID:839428)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 38
Рік виконання: 2023
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 1.1 Організація послуг у готельній галузі 1.2 Організація додаткових послуг у готельній галузі РОЗДІЛ 2 ОСОБЛИВОСТІ НАДАННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ У ГОТЕЛЬНІЙ ГАЛУЗІ 2.1. Організаційна характеристика готелю «НЕМО» 2.2 Аналіз процесу надання готельних послуг у готелі «НЕМО» РОЗДІЛ 3 ВДОСКОНАЛЕННЯ НАДАННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ У ГОТЕЛЬНІЙ ГАЛУЗІ 3.1 Удосконалення організації та надання готельних послуг в готелі «Немо» 3.2 Використання новітніх методик організації додаткових готельних послуг
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. В сучасному світі готельна індустрія відіграє важливу роль у задоволенні потреб людей у комфортному проживанні та відпочинку. Готелі стають не просто місцем для ночівлі, але й представляють собою комплексні сервіси, що пропонують широкий спектр додаткових послуг для своїх гостей. У межах надання послуг у готельно-туристичній галузі стає актуальним питання організації готельних послуг, зростання значення готельного бізнесу в економічній структурі, підвищенні вартості, якості та розмаїття готельних послуг. Додаткові послуги становлять важливий аспект готельного господарства, оскільки вони допомагають підвищити конкурентоспроможність готелю, привернути нових клієнтів та забезпечити задоволення потреб і очікувань гостей. В сучасному світі, коли глобалізація та зростання туризму зумовлюють жорстку конкуренцію, готелі повинні пропонувати не лише комфортне проживання, але й широкий спектр додаткових послуг, що задовольнять різноманітні потреби своїх клієнтів. Мета даної курсової роботи полягає в дослідженні сфери готельного господарства, його організації та особливостей надання додаткових готельних послуг. Для досягнення поставленої мети потрібно вирішити наступні завдання: - розкрити поняття готелю і його визначення; - вивчити класифікацію готельних послуг для отримання всебічного розуміння їх різноманітності; - оглянути законодавчі вимоги, що стосуються організації основних та додаткових готельних послуг; - проаналізувати структуру та організацію готельного господарства компанії «НЕМО»; - визначити основні та додаткові послуги, які надаються в готелі «НЕМО»; - запропонувати шляхи вдосконалення процесу надання додаткових готельних послуг в готелі «НЕМО». Об’єктом дослідження є готель «НЕМО». Предметом дослідження є організація надання додаткових готельних послуг. Інформаційною базою дослідження є нормативні акти, що визначають правила та процедури створення та управління готельним господарством, включаючи сертифікацію готельних послуг. Також використовуються періодичні видання, що досліджують особливості організації як основних, так і додаткових готельних послуг. Для отримання інформації про специфіку організації основних та додаткових готельних послуг готелю «НЕМО» також використовуються відповідні джерела. Методологія дослідження. Для проведення дослідження були використанні наступні наукові методи: аналіз літературних джерел - дозволяє отримати загальне розуміння ролі додаткових послуг у готельному господарстві, вивчити вже проведені дослідження та теоретичні концепції; аналітичний метод - передбачає розбір та аналіз різних аспектів ролі додаткових послуг в готельному господарстві; синтетичний метод - передбачає використання отриманих результатів аналізу для синтезу нових ідей та висновків; метод історизму - дозволяє розглядати роль додаткових послуг у готельній індустрії зі зрозумінням їхнього походження, розвитку та впливу на сучасну практику; метод узагальнення - дозволяє узагальнити результати аналізу додаткових послуг та їх ролі в готельному бізнесі, встановити залежності та зробити висновки на основі зібраних даних.