0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Удосконалення процесу управління якістю обслуговування на туристичному підприємстві (ID:841794)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 111
Рік виконання: 2023
Вартість: 1100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 9 1.1. Сутність та визначення поняття якості послуг 9 1.2. Сертифікація та стандартизація послуг як засоби управління якістю 17 1.3. Система управління якістю обслуговування на туристичному підприємстві 23 Висновки до розділу 1 30 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ГРУПИ КОМПАНІЙ «ПОЇХАЛИ З НАМИ» 33 2.1. Загальна характеристика діяльності групи компаній «Поїхали з нами» 33 2.2. Аналіз внутрішнього середовища групи компаній «Поїхали з нами» 37 2.3. Аналіз зовнішнього середовища та конкурентної позиції туристичного підприємства групи компаній «Поїхали з нами» 65 Висновки до розділу 2 74 РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОБСЛУГОВУВАННЯ У ГРУПІ КОМПАНІЙ «ПОЇХАЛИ З НАМИ» 76 3.1. Аналіз системи управління якістю у групі компаній «Поїхали з нами» 76 3.2. Напрями покращення процесу управління якістю обслуговування у групі компаній «Поїхали з нами» 84 3.3. Аналіз ефективності впроваджених заходів у групі компаній «Поїхали з нами» 91 Висновки до розділу 3 95 ВИСНОВКИ 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 100 ДОДАТКИ 105
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Об’єктом кваліфікаційної роботи є група компаній «Поїхали з нами». Предметом кваліфікаційної роботи є удосконалення процесу управління якістю обслуговування на туристичному підприємстві. Методи дослідження. Під час написання роботи було використано методи аналізу та синтезу, статистичні методи, порівняльний метод, метод SWOT-аналізу, метод узагальнення. Інформаційною базою роботи виступили посібники, підручники, монографії, статті, аналітичні звіти, дані туристичних підприємств, фінансова звітність та внутрішні документи групи компаній «Поїхали з нами» та ресурси мережі Інтернет. Практичне значення роботи полягає у розробці напрямів вдосконалення контролю управління якістю обслуговування на туристичному підприємстві. Апробація результатів роботи і публікації. Основні результати досліджень кваліфікаційної роботи були апробовані в рамках ІV-ї Міжнародної конференції для студентів та молодих вчених «Сталий розвиток: погляд молоді», Українсько-американський університет Конкордія. 25 листопада 2022 р. (Додаток А). Структура роботи. Робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Основна частина роботи становить 99 сторінок. В роботі налічується 31 рисунок, 25 таблиць, 3 додатки. Список використаних джерел становить 52 джерела.