0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Імідж туристичного підприємства (ID:848812)

Тип роботи: стаття
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 4
Рік виконання: 2023
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Стаття присвячена іміджу туристичного підприємства. Представлені основні характеристики іміджу, його структура та ознаки. Зазначені приклади вдало сформованого іміджу туристичних підприємств. Зроблені висновки.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ПІБ__________ __-й рік навчання, Університет __________, місто_____ ІМІДЖ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА Стаття присвячена іміджу туристичного підприємства. Представлені основні характеристики іміджу, його структура та ознаки. Зазначені приклади вдало сформованого іміджу туристичних підприємств. Зроблені висновки. Ключові слова: підприємство, імідж, туристична індустрія, послуга, конкурентоспроможність, клієнти, реклама. The article is devoted to the image of a tourist enterprise. The main characteristics of the image, its structure and features are presented. These are examples of a successfully formed image of tourist enterprises. Conclusions made. Keywords: enterprise, image, tourism industry, service, competitiveness, clients, advertising. На сьогоднішній день туристична галузь як в Україні так і в цілому у світі стає дедалі популярнішою. Туристична індустрія бурхливо розвивається, свідченням тому є значне збільшення туристичних підприємств, кожне з яких зацікавлене у правильному і дієвому формуванні власного іміджу. Дослідження показують, що наявність позитивного іміджу на підприємстві сприяє доступу до позикових коштів, залученню висококваліфікованих кадрів, налагодженню міцних партнерських відносин, довірі та розвитку державних структур, підвищенню лояльності клієнтів до туристичних послуг, що надаються. Досить часто однією з найбільш важливих конкурентних переваг туристичного підприємства є саме його імідж. Це пояснюється природою надання туристичних послуг. Туристичні послуги являються невловимими, невіддільними від джерела, не зберігаються, непостійними в рівні якості, а гарантією їх якості є саме ефективний імідж туристичних послуг. Завдяки іміджу підвищується конкурентоспроможність туристичного підприємства на ринку (залучаються споживачі та партнери, полегшується доступ до ресурсів), тому на сьогоднішній день питання формування позитивного іміджу підприємства являється актуальним. На реальних перевагах повинен ґрунтуватися образ туристичного підприємства сконструйований фахівцями. [3]